Waar staan gegevens OE

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Waar staan gegevens OE

Ik ben aan het rommelen op een computer van een vriend. Net nieuw met XP-home erop. Nu zie ik alleen onder de Default User, Local Settings staan. Dan zou je naar Application data moeten vervolgens naar Identities dan naar E4R%$R^^etc vervolgens naar Microsoft>> Outlook Express en dan de data zien. Maar niets van dit alles. Na local settings kan ik de rest niet meer terugvinden Terwijl Outlook Express uiteraard wel is geïnstalleerd. Vriend heeft zich zelf uiteraard met zijn eigen naam als gebruiker aangemeld, maar onder zijn naam staat al helemaal niet eens Local Settings?? Hoe zit dit precies???? (Ik moet zijn oude gegevens kopiëren naar zijn nieuwe computer)

Heb je onder extra>mapopties>weergave verborgen mappen en bestanden weergeven aangevinkt?

En het juiste pad is dan:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam_van_vriend\Local Settings\Application Data\Identities\{DCAF5EDC-xxxx-4AB3-xxxx-0D956A4D1B1F}\Microsoft\Outlook Express

En het juiste pad is dan:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam_van_vriend\Local Settings\Application Data\Identities\{DCAF5EDC-xxxx-4AB3-xxxx-0D956A4D1B1F}\Microsoft\Outlook Express

Waar staan die gegevens in win98SE???

Ik weet het niet helemaal zeker, maar in W95: C:\Windows\Application Data\Identities\{123-heel-lang-nummer}
Maar misschien Zoeken met zoekterm *.DBX?

Edit: Sorry, niet goed gekeken:

C:\Windows\Application Data\Identities\{123-heel-lang-nummer}\Microsoft\Outlook Express

(OE was niet geactiveerd op W95-PC, nu wel, vandaar het volledige adres...)

Laatst bewerkt:
In de bijlage zit een uitleg over backups en terugzetten van mails voor win98, me, 2000, en xp.

Laatst bewerkt:
In xp etc was het geen probleem, althans voor mij niet, maar het gaat over Vista. Ik kan met gerenommeerde programma's waarmee ik in Vista heb geback-upt niet op een normale manier terug zetten. Niet met True Image noch met Genie Back-up manager. Die bestanden lijken te worden teruggezet maar vervolgens kan je ze niet gebruiken. Ik ken de locaties inmiddels maar zelfs slepen van de backups vanuit bijv. True Image geeft toch gewoon foutmeldingen als je bijv. Outlook dan opstart. Kortom je kan wel back-uppen maar niet meer terugzetten want dat werkt gewoon niet. Ben wel heel benieuwd hoe dat bij jullie zit, toch wel heel essentieel dat een back-up prog goed werkt zouk zo zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan