Waar staan mijn adressen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomwerf

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2000
Hallo,

Na een crash van mijn computer heb ik windows xp opnieuw geinstaleerd op een andere patitie op mijn computer.
Nu had ik in outlook expres allemaal e-mail adressen staan. Zijn die ergens te vinden op mijn harde schijf, zodat ik ze kan importeren in mijn nieuwe outlook?

Alvast bedankt

volgens mij (ben er niet zeker van) ben je die kwijt, tenminste uit eigen ervaring van een week of wat geleden toen outlook crashte bij mij.

een tip welke ik nu doe is een adressen bestand maken bij het provider zodat je altijd bij je provider je adressen weer kunt terug vinden, of een back up maken en deze palatsen naar een andere schijf dan de C-schijf

Ja zeker, je moet je adres boek even kopieren.

allee weet ik niet waar deze zich in xp bevind.

Documents en settings----administrator of de naam van de huidige gebruiker----application data----microsoft---address book. Deze inhoud op de zelfde locatie zetten maar dan op de nieuwe partitie. Nu heb je als het goed is je adressen weer.

Als je ook de ontvangen email etc wil bewaren:

Documents en settings----administrator of de naam van de huidige gebruiker----local settings----application data----identities----de map met al die nummers :)----microsoft----outlook express.

De inhoud van deze map moet je kopieren naar de zelfde lokatie maar dan op de nieuwe partitie....

Ik hoop dat je het hier meer red.....

Bedankt, maar helaas. Net te laat.
Net de schijf geformateerd :(

Nah lekker dan al die moeite voor niets :)

remember it for the next time................

Ik sla mijn adressen altijd op schijfje op.
Dat kun je doen via bestand => exporteren => en dan kies je gewoon je floppydisk :)

Niet slecht van een leek he ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan