Waar staat die Aldi PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hi,

Rare vraag maar ik kreeg onlangs een folder van de Aldi met een waanzinnige PC voor 1049,- Nu heb ik die folder niet meer maar ik kan die aanbieding ook niet op internet vinden.
Jullie mischien??

Raymond

Ik word gek hoor.......ik krijg alleen maar fouten op ALDI.nl maar jou link werkt.......:o
Nou ja, thanks:thumb:

Jeetje zeg..........dat is geen geld!!
attachment.php

Laatst bewerkt:
Quotje van die site:

De MD 8386 is inderdaad veel stiller dan de 8386, doch fluisterstil is hij ook niet. De Duitsers die deze PC al hebben, maken melding van warmteontwikkeling in de PC. De processor mag den wel beter gekoeld zijn dan bij de voorganger MD 8383, in de case wordt het wel behoorlijk warm. Dit komt omdat er enkel lucht wordt aangezogen door de CPU cooler, en dat die voor de CPU verwarmde lucht daarna de hele PC moet koelen. Er valt wel iets aan te doen maar de oplossing is minder eenvoudig dan bij de vorige Aldi PC's (vanwege de plaats van de harde schijf in de MD 8386). Het is alleszins belangrijk om deze PC de ruimte te geven waar je hem neerzet: niet in de hoek onder een buro of in een PC meubel, hij moet voldoende verse lucht kunnen aanzuigen.
Dit is vrees ik, de aloude kwaal die de slecht verluchte Medion Micro ATX case met zich mee brengt. Wegens een slechte airflow door de kast wordt alles te warm: de kans is relatief groot dat de grafische kaart vroegtijdig de geest geeft wegens oververhitting. Verder zullen componenten die eventueel niet 100% in orde zijn, sneller problemen krijgen wegens de warmte.

Hij schijnt een slechte airflow te hebben in de kast, waardoor hij warmer wordt dan voorgaande modellen. Dit dus in het nadeel van de componenten die in de kast zitten....

Hij doet het heel goed ... ben er zeer blij mee..alleen het toestenbord heb ik geen schik mee...

Toetsenbord

hallo,

Ook ik heb de Aldi MD 8386 aangeschaft.
Het geluid is niet stil je hoort de fan draaien.
Het toetsenbord is Duits,kunnen jullie hiermee omgaan?
Ik heb mijn oude toetsenbord weer in gebruik.

Hoe gaan jullie met het toetsenbord om?

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan