Waar systeemherstel instellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Waar kan ik instellen dat er dagelijks een systeemherstel gedaan wordt?
Ik wilde naar een systeemherstel van 2 weken geleden. Deze datum stond erin, er stond achter HERSTEL SYSTEEMKOPIE, maar als ik daar op klikte dan wordt er vermeld:de geselecteerde back-up is niet gevonden. Hoe kan dat?
Groet,
Martin

Systeemherstel maakt wekelijks herstelpunten aan. Daarnaast worden herstelpunten aangemaakt voordat belangrijke systeemgebeurtenissen worden uitgevoerd, zoals de installatie van een programma of een stuurprogramma voor een apparaat. U kunt daarnaast ook handmatig herstelpunten aanmaken.
Dus u kunt niet instellen dat het dagelijks één aanmaakt.

Een systeemkopie in een volledige kopie van je partitie waar windows 7 is op geïnstalleerd.
Deze word meestal opgeslagen op een cd/dvd-rom, dus moet je eerst de cd/dvd in je computer doen.

Een herstel m.b.v. een systeemkopie is alleen aangeraden als er iets serieus mis is met je computer!

Hey,

Systeemherstel maakt om de week een herstelpunt, of een punt bij het installeren van een nieuw programma.

Ook kunt u, zoals u zelf al vroeg, dagelijks zelf een herstelpunt maken. Dit duurt niet lang, dus ik raad het u wel aan. Aangezien u dagelijks een herstelpunt wilt hebben.

PS.

Ook kunt u hier een systeem back-up vinden. Ook een aanrader!

Groet,
Mark.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan