Waar vind ik de lettertypes ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfgang777

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2009
Dag allemaal,

Ik ben zo snugger geweest om enkele belangrijke lettertypes van m'n PC af te gooien en ik wil ze weer terug.

Ik heb Windows Vista Home Basic. Wanneer ik de cd-rom in de computer steek heb ik geen idee waardat ik die moet vinden op die schijf.

Als ik kijk naar de inhoud zie ik staan:
boot
efi
sources
support
upgrade
autorun
bootmgr
setup

je zal windows moeten reparen of de standaard fonts downloaden en terug zetten

Als je de CD van vista hebt zal ik systeem herstel doen dus de cd erin,Na het opstarten druk je op Del of of esc dan kom je in de bios, Bios instellen!! eerste boot op dvd zetten.
Opstarten van cd druk op een toets komt hij mee in het scherm wat volgt .Daarna laat je hem even lopen nu druk je op herstel dus niet op installeren .

dit is wel een beetje de simpeltje manier maar je kunt ook de fonts downloaden en er opnieuw inzetten zoals eerder beschreven als je tenminste weet waar je ze weer in moet zetten:cool lees dit even ...http://www.vista-helpdesk.nl/tips-a...9-lettertypes-fonts-installeren-in-vista.html

open anders een commandline - venster: - (Open het menu 'Start' -> type "cmd" -> druk op "Enter"), typ het volgende:

cd %windir%\fonts cd% windir% \ fonts
move cour.ttf "%userprofile%\desktop" verplaatsen cour.ttf "% userprofile% \ desktop"
move tahoma.ttf "%userprofile%\desktop" verplaatsen Tahoma.ttf "% userprofile% \ desktop"
move verdana.ttf "%userprofile%\desktop" verplaatsen verdana.ttf "% userprofile% \ desktop"
exit exit......... nadat je dus eerst de lettertypen hebt gedownload en op je bureaublad hebt gezet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan