Waar vind ik sRGB.ICM

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
juist een nieuwe printer gekocht en wil ik hem installeren, vraagt ie op het einde naar het bestand sRGB.ICM. ik heb op google gezocht en daar moet ik het vinden in de driver cache van windows, maar daar staat nix in:confused: Heb heel mijn computer laten afzoeken, maar niets gevonden... Ook kan het staan op de cd van xp, maar die zou moeten staan in driver.cab. Helaas kan ik daar niet aan:o Waar kan ik dit bestand halen?

Welke printer heb je gekocht? Zit er een cd met drivers bij? Miss kan je op de site van de fabrikant kijken of er een driver staat!
Het bestand dat je zoekt kan je hier vinden.
Het zit verstopt in Ie4_s2.cab.

Laatst bewerkt:
ja er zit een driver bij:) de installatie verloopt vlekkeloos tot het laatste streepje hij dat vraagt. het is een HP deskjet 6800 Series. Ik ga nu dat bestandje downloaden:)

heb het gevonden, wat was de oplossing: ik heb winrar geinstalleerd staan en hij probeerde driver.cab vanaf de windows cd te openen via winrar wat niet kon. Op onze andere pc heb ik dit progje niet staan en daar kon ik wel in driver.cab en heb ik dan ook het bestand gevonden:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan