Waar wii microfoons kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elinekeeh

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Berichten
57
Hallo!

Ik heb onlangs het spel 'U-Sing' gekocht voor op de wii.
Nu blijkt dat zonder microfoon te zijn, en ja, om te zingen heb je denk ik wel een micro nodig :)
Dus, weet iemand waar je die microfoons kan kopen? Ik zou ze ook kunnen bestellen op internet, want ik ben al in verschillende winkels geweest waar deze gewoon was uitverkocht, dus lijkt bestellen op het net mij het beste. Weet iemand waar ik deze kan bestellen?

Dankje
 
Hallo!

Ik heb onlangs het spel 'U-Sing' gekocht voor op de wii.
Nu blijkt dat zonder microfoon te zijn, en ja, om te zingen heb je denk ik wel een micro nodig :)
Dus, weet iemand waar je die microfoons kan kopen? Ik zou ze ook kunnen bestellen op internet, want ik ben al in verschillende winkels geweest waar deze gewoon was uitverkocht, dus lijkt bestellen op het net mij het beste. Weet iemand waar ik deze kan bestellen?

Dankje

U kunt deze het makkelijkst op internet bestellen:
*link verwijderd*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt de microfoons zijn niet draadloos.
Kunnen wel draadloos besteld worden, moet je hem gewoon even mailen.

*link verwijderd*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat ik het bij microfoons met draad houd, maar..

verkoopt u niet zo microfoons zoals ze bij 'u-sing' verkopen? (zie foto)
Ik zou het erg waarderen moest iemand die verkopen, want deze horen eigenlijk bij het spel.

Hier het spelletje wat ik heb gekocht, en de microfoon die ik nog steeds zoek, ik zou liefst deze willen kopen.

wi%20u-sing%20+mic.jpg
 
Laatst bewerkt:
De microfoons zijn universeel, dus kan ook met dat spel gebruik worden.

Er staat wel een foto bij:
*link verwijderd*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
.

Ik heb ondertussen de micro's gevonden, toch bedankt iedereen voor de moeite! :thumb:

daaaagg!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan