Waar worden de bijlagen van een mailtje geplaatst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hoi,

Graag zou ik weten waar de bijlagen op mijn computer terug te vinden zijn.
Ik heb heel veel mailtjes met bijlagen, waarvan ik de bijlagen wil bewaren.
Als ik weet waar ik ze kan vinden dan kan ik ze makkelijk naar andere mappen slepen en ordenen ipv ze een ovoor een te openen en dan op te slaan. Dat is echt heel veel werk.

Alvast mijn dank.

Groet, Leonie

Je moet toch echt eerst de bijlage(n) in een map opslaan en daarna kun je ze pas naar jouw smaak ordenen.......

Heb zelf Incredimail, en daar heb ik een map Message Storage waar ik het een en ander in terug kan vinden, dus ook vanuit deze map opslaan/ordenen.
Is misschien met jouw Emailprogramma ook wel mogelijk.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden, maar ik snap het niet.

De bestanden staan toch nu ergens op mijn computer anders kan ik ze toch niet openen?

Die moet ik dan toch ook ergens kunnen vinden?

Hoor het graag.

Groet, Leonie

De bestanden die je zoekt staan er wel, maar niet als losse bestanden die je apart kan aanklikken. Ze maken deel uit van één groot bestand, je email archive file. Op dit moment kan je alleen via Outlook (Express) door je bestanden snuffelen.

Dat is toch onhandig? Het is toch handiger om het wel in losse files te verdelen, zodat je het aan kan klikken, kan ordenen, terug kan vinden enz...??

Waarom is er een grote file? Om ruimte te besparen en hoe werkt het systeem dan? Weet het e-mail programma welk deeltje het van de grote file nodig heeft als ik een mailtje met attachment open?

Groet, Leonie

1. Nee, vind ik tenminste van niet.
2. Nee - daar heb je juist Outlook (Express) voor.
3. Beveiliging, ruimtebesparing, snelheid.
4. Hoe het exact werkt weet ik niet.
5. Natuurlijk, Outlook indexeert de hele boel en weet precies waar alles staat.

Heb je mijn eerdere antwoord niet gezien waarmee je bijlages kan extracten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan