waar worden de emails van outlook express 6 opgeslagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
kwil me windows herinstalleren, maar wel men emails bewaren. waar worden deze opgeslagen zodat ik ze allemaal in een keer op cd(diskette, mp3...) kan zetten

Hiervoor is een heel handig programma, e-backup, daar kun je een backup van je emails van maken, en die terugzetten als je windows opnieuw hebt geinstalleerd (moet je wel die backup file ff opslaan op andere schijf natuurlijk)

Ik doe het liever zelf ;) Te veel problemen van gehoord.
Gewoon met zoeken intypen *.dbx
Dan zie je waar ze staan.
Vervolgens kopieer je ze.
Je adres boek kun je exporteren naar een plek die voor jou handig is.
Vergeet je favorieten niet.

Volgens mij staan de email bestanden hier C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{erg lang nummer}\Microsoft\Outlook Express. Vergeet ook niet om folders.dbx te kopieren. Het adresboek is overigens *.wab.

Geplaatst door Elisa
Ik doe het liever zelf ;) Te veel problemen van gehoord.
Te veel problemen??? Ik heb e-Backup al vele malen gebruikt zonder het kleinste probleempje. En ik vind het idd ideaal, ook omdat het je accountinstellingen meeneemt.

Geplaatst door Dick Borstlap

Te veel problemen??? Ik heb e-Backup al vele malen gebruikt zonder het kleinste probleempje. En ik vind het idd ideaal, ook omdat het je accountinstellingen meeneemt.

Helemaal mee eens, heb ook nooit problemen ermee gehad, ideaal programma

Dan ga ik die e-backup eens proberen. Ik herinner me Blacksheep die problemen had en deze week nog iemand. Vandaar. Maar als jullie nooit problemen hebben gehad dan neem ik het graag aan.
Weer een progje er bij :)

Voor de zekerheid kan je ook de dbx en wab bestanden kopieren. Stel dat het mis gaat enz. enz.

Ja, maar als je dat doet hoef je de rest niet meer te doen :D Het is eigenlijk zo weinig werk.
Allen die accounts die worden overgenomen dat is voor veel mensen wel handig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan