waar worden die bestanden opgeslagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maretakje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Als ik een cd wil kopieeren met nero op xp kan ik kiezen uit quick copy of eerst de orginele cd naar mijn harde schijf kopieeren en dan branden dit heb ik gedaan en nu is mijn vraag waar word dit bestand opgeslagen, zodat ik het kan verwijderen om schijfruimte vrij te maken. ??

Hoi,

Waarschijnlijk wordt deze onder documenten en settings, en dan mijn documenten ergens geplaatst.

Die zou ook mogelijk moeten zijn om in te stellen in nero zelf waar die de tijdelijke bestanden neer zet.
Of bestanden opslaat.

Groejtes, Anne

Geplaatst door maretakje
Als ik een cd wil kopieeren met nero op xp kan ik kiezen uit quick copy of eerst de orginele cd naar mijn harde schijf kopieeren en dan branden dit heb ik gedaan en nu is mijn vraag waar word dit bestand opgeslagen, zodat ik het kan verwijderen om schijfruimte vrij te maken. ??

Het beste is je cd eerst te copieren naar HD. Die bestanden zijn dan temp files. Na het copieren verwijdert nero deze bestanden. Dus geen probleem. Zij blijven niet op uw harde schijf staan.

Okee ik kan ze niet vinden in documenten en settings, dus ga ik er vanuit dat ze automatisch verwijderd zijn .
Jullie allebei bedankt voor de reactie. :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan