waar wordt mijn document opgeslagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ostrobase

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
Berichten
133
Ik ontvang een email met een bijlage in Word.

Na het document te hebben bewerkt, kies ik voor "opslaan".

Waar is het document met de door mij aangebrachte wijzigingen?

Het is niet te vinden bij:
Onlangs geopend
Content.IE5
Temp. internet files

Wanneer ik de bijlage uit de email open krijg ik het document zonder de wijzigingen.
Wanneer je voor opslaan kiest, neem ik aan dat het ergens te vinden moet zijn.
Wie kan er helpen?
 
Ja, ik begrijp ook wel dat ik het niet goed heb gedaan.
Ik had natuurlijk moeten kiezen voor "opslaan als".
Op dat moment realiseerde ik me niet dat het om een bijlage ging en heb gewoon opgeslagen.
Neemt niet weg, dat wanneer je gegevens opslaat, ze ergens moeten zijn terug te vinden.
De vraag is waar?
 
Ik neem aan dat het document een naam heeft. Heb je al gezocht met de Windows zoekfunctie?
 
Heb ik gedaan, het wordt niet gevonden.
Alleen het document zoals ik het als bijlage ontvangen heb, dus zonder de aangebrachte wijzigingen, overigens wel met dezelfde naam. (bij documents and settings)
 
Dan schijnt hij op de één of andere manier niet gewijzigd te zijn. Ik zou even niet weten waarom niet.
Ben bang dat je opnieuw moet beginnen en dan echt "opslaan als" kiezen...
 
Dat kan iin word zelf: opties>tabblad bestandslocaties.
Hier staan de locaties die door/in word zijn ingesteld.
 
Daar ben ik ook bang voor.
2 uur werk voor niets !!!

Probeer het zelf eens uit als je tijd hebt.
Open een willekeurige Word bijlage (die bij een email zit en nog niet is opgeslagen op je computer).
Wijzig er iets in en sluit af.
Er wordt gevraagd "wilt u de wijziging opslaan?"
Kies "ja".

Probeer het document met de wijziging nu terug te vinden.
Je bent het waarschijnlijk met me eens dat het ergens te vinden moet zijn.
Laat me even weten als het is gelukt.
 
Laatst bewerkt:
Als ik een willekeurig Word document open en wijzig en ik sluit af en beantwoord met JA dan slaat hij hem keurig netjes met wijziging en al op hoor op de locatie waar hij oorspronkelijk al stond. Kan ik hem zo weer openen met wijziging.
 
Dat snap ik.
Je moet niet een reeds opgeslagen document openen, maar een email met een bijlage in Word. Dan open je de bijlage. Deze is nog niet ergens in het geheugen opgeslagen.
 
Daar ben ik ook bang voor.
2 uur werk voor niets !!!

Probeer het zelf eens uit als je tijd hebt.
Open een willekeurige Word bijlage (die bij een email zit en nog niet is opgeslagen op je computer).
Wijzig er iets in en sluit af.
Er wordt gevraagd "wilt u de wijziging opslaan?"
Kies "ja".

Probeer het document met de wijziging nu terug te vinden.
Je bent het waarschijnlijk met me eens dat het ergens te vinden moet zijn.
Laat me even weten als het is gelukt.


Iemand dit misschien al geprobeerd?
 
Gedaan.
Als ik het document bewerk en afsluit dan krijg ik gewoon een optie waar ik hem kan opslaan.
Ik kan dus gewoon zelf bepalen waar ik het opsla en raak het niet kwijt.
 
Open de bijlage vanuit de email nog eens in Word. Kies daarna Opslaan als.... Tien tegen een dat de map waar je dan automatisch in terecht komt, tevens de map is waar het door jou bewerkte bestand in staat. Het bestand wat je nu wilt opslaan heeft als naam dan ook naam(1).doc gekregen, omdat het eerste bestand er ook al in staat.
 
Gedaan.
Als ik het document bewerk en afsluit dan krijg ik gewoon een optie waar ik hem kan opslaan.
Ik kan dus gewoon zelf bepalen waar ik het opsla en raak het niet kwijt.

Heb je XP?
Bij mij wordt alleen gevraagd of ik de wijziging wil opslaan en niet waar?.

Wat gebeurt er als je op het opslaan-icoontje klikt en daarna afsluit?
 
Open de bijlage vanuit de email nog eens in Word. Kies daarna Opslaan als.... Tien tegen een dat de map waar je dan automatisch in terecht komt, tevens de map is waar het door jou bewerkte bestand in staat. Het bestand wat je nu wilt opslaan heeft als naam dan ook naam(1).doc gekregen, omdat het eerste bestand er ook al in staat.


Ik kom in een van de mappen onder Content.IE5. Helaas staat het gezochte document er niet in. Ook niet in de mappen die ernaast staan.
 
Vreemd, bij mij werkt dit altijd (heb ook wel eens dezelfde 'fout' gemaakt). Heb je tussendoor je pc al afgesloten gehad?
 
De computer is niet afgesloten geweest.
Ik had al in deze mappen gezocht, omdat ik dacht het document daar tegen te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan