waar zijn die bestanden dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Ik wilde iets installeren en toen gaf mijn pctje aan dat ie niet genoeg ruimte heeft op C schijf dus ik wil dingen gaan verwijderen (tja dat heb je met zo'n oude pc met weinig ruimte dus;) , ik kijk waar het meeste in zit en dat is op mijn eigen gebruikers account (na document en settings aangeklikt te hebben )2GB in totaal, maar als ik die map openklik en dan alle mappen daarin selecteer en dan eigenschappen doe geeft ie maar heel weinig weer zo'n 550 MB in ieder geval geen 2 GB hoe kan dat waar zitten die andere GB's dan??:confused:

Heb al die mapjes ook een voor 1 gekeken en ook nog met verborgen bestanden erbij maar vind niks, tja en zo kan ik dus ook geen ruimte creeren

help:)

Ik zou je schijf maar een keer gaan defragmenteren (schijfopruiming) dat kun je doen doormiddel van rechtermuisknop op je hardeschijf dan eigenschappen en dan defragmenteren.Het kan ook zo zijn dat het anders is bij jou want ik heb namelijk vista.Anders moet je gewoon rechtermuisknop op je hardeschijf en ff kijken waar dat staat;)

hey thanx het is al opgelost zag met treesize precies waar het zich bevond, en defragmenteren heb ik pas gedaan en schoonhouden doe ik ook al met regcleaner en met easycleaner en alle antispyware progjes etc. maar toch bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan