Dorien7
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 okt 2002
PC Inspector WatchIt pretendeert de pc te beveiligen. Bij een crash wordt de oude situatie hersteld. Dat zeggen ze tenminste. Wat er in werkelijkheid gebeurt is dat een kopie van documenten en afbeeldingen geplaatst wordt, waardoor je alles dubbel hebt staan. In de kopie komen vervolgens alle nieuwe documenten enz. Dan gaat het programma op elk ongelegen moment een scan uitvoeren, waardoor je ongeveer een uur helemaal niets met je pc kunt doen. Ik kreeg er zo genoeg van dat ik de software heb verwijderd. Helaas, zonder enige waarschuwing werd niet alleen de software, maar ook alles wat ik sinds de installatie op de harde schijf had gezet, verwijderd.
Ik ben nu dus drie maanden werk en drie maanden e-mail kwijt en volgens pc inspector is dat niet meer terug te halen.
Als met het verwijderen van software ook bestanden en mail verwijderd worden zou je toch minstens mogen verwachten dat er een waarschuwing op je scherm verschijnt.
Denk dus eerst even heel goed na voor u de pc inspector installeert, het klinkt goed, maar je komt een in grote ellende terecht.
Ik ben nu dus drie maanden werk en drie maanden e-mail kwijt en volgens pc inspector is dat niet meer terug te halen.
Als met het verwijderen van software ook bestanden en mail verwijderd worden zou je toch minstens mogen verwachten dat er een waarschuwing op je scherm verschijnt.
Denk dus eerst even heel goed na voor u de pc inspector installeert, het klinkt goed, maar je komt een in grote ellende terecht.