Waar zijn mijn temporary internet files

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jo Briels

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Berichten
421
Windows 7 pro
Ik vind mijn temporary internet files niet.
Bij Ccleaner gaat die op zoek in:
c/gebruikers/mijn naam/Appdata/Local/Microsoft/Windows/temporary internet files/content IE5
Tot daar o.k.
Ga ik zelf langs die verschillende trappen een kijkje nemen dan is in Windows geen map 'temporarty internet files' te vinden.
Mapoties staan ingesteld op verborgen mappen tonen.
Wie heeft mijn laatste map gepikt
 
Waarschijnlijk heeft Ccleaner de map verwijderd, en zal hij na een paar minuten surfen wel weer verschijnen.
 
Hoi,
de optie "beveiligde besturingssysteembestanden verbergen" uitvinken.
 
Dat van CCleaner helpt niet,
trouwens als ik na surfen de temporary intertnet files wil zoeken, staat die map niet waar ze hoort.
Bij het proberen uitvinken van die bestuusbestanden krijg ik de melding dat mijn hele sysyteem naar de bliksem kan gaan als ik dat doe.
Heb het dus niet gedaan.
 
Dat is n.l. wel de trick, heb het net uitgeprobeerd.
Als je alle waarschuwingen van Windows opvolgt kom je nooit verder met je besturingssysteem, dat is gewoon een standaardmelding om onervaren gebruikers te waarschuwen voor de evt. consequeties van hun handelingen.
Maar de vraag natuurlijk is, waarom wil je per se in die map gaan kijken? Je weet dat je die map ook kan verplaatsen naar een andere partitie b.v.?
Onder extra>internetopties>instellingen kun je de map een andere plaats geven.
Succes.
 
Ik hoef er niet per se in te kijken, dat doet Ccleaner wel voor mij.
Vroeger met XP deed ik dat al eens,
noem het nieuwsgierigheid.
Hoe kan ik die map verplaatsen als ik ze niet vind zonder eerst uit te vinken.
Je zet me wel aan om het eens te proberen,
al heb ik in het verleden soms teveel geprobeerd wat hulp van buienaf met zich meebracht en dat wil ik (als 77-jarige) vermijden.
 
Onder extra>internetopties>instellingen kun je de map een andere plaats geven.
Algemeen.jpg MapVerplaatsen.jpg[
Je hoeft die map niet te vinden dat doet het OS wel voor je, je hoeft hem alleen te verplaatsen (zoals ikzelf ook gedaan heb).
 
Laatst bewerkt:
Mik (en de anderen) bedankt voor hulp en goede raad!!!
Het is gelukt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan