Sorry het is nu 3 weken later, ( zie vraag van 29 july, waar zoeken)dat ik eens kan pennen, we hebben heel veel stroom problemen gehad, dit heb je nu eenmaal in dit land, het hele land heeft steeds black outs, eigen reserve stroom is ook eens op, vandaar.
Maar ik heb zover ik stroom had, alle tips van jullie uitgeprobeerd, tot de dag van vandaag is nog niets verder opgelost.
Nog steeds het zelfde probleem.
De tel.compagnie is ook een week aan het zoeken geweest, of het aan mijn kabel lag, heb nieuwe tel/internet kabels gekregen, heeft ook niets geholpen.
De speed is nu perfect, beter als waar ik voor betaal zelfs, dus wat nu???
Nog steeds is het niet mogelijk iets te kijken, bij deze buffering draai je langzaam door.
Als er nog mensen zijn die, het geeft niet wat voor tips hebben, laat ze maar komen, wil alles wat mogelijk is uitproberen.
Bedankt
Ramy
Maar ik heb zover ik stroom had, alle tips van jullie uitgeprobeerd, tot de dag van vandaag is nog niets verder opgelost.
Nog steeds het zelfde probleem.
De tel.compagnie is ook een week aan het zoeken geweest, of het aan mijn kabel lag, heb nieuwe tel/internet kabels gekregen, heeft ook niets geholpen.
De speed is nu perfect, beter als waar ik voor betaal zelfs, dus wat nu???
Nog steeds is het niet mogelijk iets te kijken, bij deze buffering draai je langzaam door.
Als er nog mensen zijn die, het geeft niet wat voor tips hebben, laat ze maar komen, wil alles wat mogelijk is uitproberen.
Bedankt
Ramy