waar zoeken???

• Onderwerp starter Onderwerp starter ramy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ramy

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Sorry het is nu 3 weken later, ( zie vraag van 29 july, waar zoeken)dat ik eens kan pennen, we hebben heel veel stroom problemen gehad, dit heb je nu eenmaal in dit land, het hele land heeft steeds black outs, eigen reserve stroom is ook eens op, vandaar.
Maar ik heb zover ik stroom had, alle tips van jullie uitgeprobeerd, tot de dag van vandaag is nog niets verder opgelost.
Nog steeds het zelfde probleem.
De tel.compagnie is ook een week aan het zoeken geweest, of het aan mijn kabel lag, heb nieuwe tel/internet kabels gekregen, heeft ook niets geholpen.
De speed is nu perfect, beter als waar ik voor betaal zelfs, dus wat nu???
Nog steeds is het niet mogelijk iets te kijken, bij deze buffering draai je langzaam door.
Als er nog mensen zijn die, het geeft niet wat voor tips hebben, laat ze maar komen, wil alles wat mogelijk is uitproberen.
Bedankt
Ramy

Sorry het is nu 3 weken later, ( zie vraag van 29 july, waar zoeken)dat ik eens kan pennen, we hebben heel veel stroom problemen gehad, dit heb je nu eenmaal in dit land, het hele land heeft steeds black outs, eigen reserve stroom is ook eens op, vandaar.
Maar ik heb zover ik stroom had, alle tips van jullie uitgeprobeerd, tot de dag van vandaag is nog niets verder opgelost.
Nog steeds het zelfde probleem.
De tel.compagnie is ook een week aan het zoeken geweest, of het aan mijn kabel lag, heb nieuwe tel/internet kabels gekregen, heeft ook niets geholpen.
De speed is nu perfect, beter als waar ik voor betaal zelfs, dus wat nu???
Nog steeds is het niet mogelijk iets te kijken, bij deze buffering draai je langzaam door.
Als er nog mensen zijn die, het geeft niet wat voor tips hebben, laat ze maar komen, wil alles wat mogelijk is uitproberen.
Bedankt
Ramy

Wellicht handig om even aan te geven waar je het preies over hebt. Of denk je dat de 150.000 leden hier zat zo allemaal weten?

Beste mensen,
Mijn naam is Ramy, woon ergens heerlijk in de caribic,en ben net nieuw op dit forum en gelijk al met een probleem.
Hopelijk zijn er mensen die mij verder kunnen en willen helpen.
Dit is mijn probleem, 2 dagen geleden had mijn proccesor en motherboard de geest opgegeven ( stroom slag gehad na brand van de hoogspannings kabel)) dus heb ik alles nieuw moeten kopen en instaleren.(installatie heb ik iemand laten doen)
Alles werkt gelukkig weer prima, buiten de Window's Mediaplayer en Silverlight.
Als ik iets wil kijken, b.v.uitzending gemist, dan gaat de player precies tussn 55/60 sec. en dan buffering, wil ik iets kijken op b.v. RTL Gemist, wat met Silverlight werlt, dan gaat het 7/8 seconden en daar het zelfde buffering.
Jullie kunnen wel begrijpen dat dit niet te doen is.
Heb nu van alles uitgeprobeerd, van WMP 9 naar 10, van 10 naar 11, en weer de rij terug niets helpt,heb nu weer 11 erop staan, ook bij de instellingen gekeken, die staan het zelfde als mijn buurman, en hij heeft geen probleem.
Waar ik bang voor ben is, dat diegene die voor mij de hele nieuwe installatie gemaakt heeft, iets vergeten is te installeren, zou dit kunnen zijn?
Ik heb hem natuurlijk eerst gevraagd, maar hij vertelde dat alles instaleerd is.
Ik ben maar een leek op het gebied van p.c.'s ze kunnen mij alles vertellen ik geloof het wel, omdat ik er toch geen verstand van heb.
Zou iemand van de forum leden een goede raad weten wat ik nog doen kan?

Vriendelijke groet
Ramy

Is er daadwerkelijk een complete nieuwe schone installatie gedaan? Of misschien een herstel of repair??

En zie je bij apparaatbeheer nog gele vraagtekens/uitroeptekens?

Alles is opnieuw installeerd, heb een nieuw motherboard en processor erin moeten zetten ( stroom slag)
Vandaar dat ik het niet begrijp, vooral omdat ik vroeger met het oude motherboard/processor geen problemen had.
Daarom weet ik nu echt niet meer waar zoeken.

.

Heb nu nog eens alles nagekeken, maar er staan nergens gele vraagtekens .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan