Waarde 2de hands pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

F@tbastard

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
beste helpmij'ers,

Ik heb een nieuwe pc gekocht en ga wellicht mijn oude pc verkopen. Maar nu zou ik echt niet weten wat ik hier voor kan vragen.
Dus mijn vraag wat kan ik voor onderstaande systeem vragen.

- Amd 1133 Mhz cpu
- Msi k7t mobo
- 512mb sdram (133)
- maxtor 40gb 7200 rpm HDD
- 52x cd-rom
- 4x2x4 oude burner
- en wat accesoires als keyboard, muis, nic ed.

Grtz Fatty

ziet er wel netjes uit. voor de niet te veel eisende gebruiker. 500 euro??

Tnx voor jullie reacties, nu heb ik iig een indicatie.
Zat zelf te denken aan 300-400 euro. Ik zal wel 400 euro vragen.

Tja...zoveel geld zou ik zelf nooit neerleggen voor een dergelijke pc. Maar anderen (lees: onervaren computeraars) doen dit vaak wel.

Mijn nieuwe systeem kostte €550,- inclusief BTW
Deze componenten zitten erin
Muis+toetsenbord+monitor+dvdspeler+brander+printer komen van een andere pc. en zitten dus niet bij bovenstaande prijs inbegrepen.
Wat ik hiermee wil zeggen: meer dan €400,- vragen voor het systeem van F@tbastard is 'not done', en zelfs €400 vind ik nog veel.

Maar..........wie weet is iemand bereid er een dergelijk bedrag (450-550) voor neer te leggen:)

je kan het beste bij 600 beginnen als niemand het er voor wil geven dan merk je het vanzelf. mischien is er wel iemand zo gek. win je toch weer 200 euro

zijn altijd mensen die niet zo nadenken of er geen verstand van hebben.

Geplaatst door Kesum
je kan het beste bij 600 beginnen als niemand het er voor wil geven dan merk je het vanzelf. mischien is er wel iemand zo gek. win je toch weer 200 euro

zijn altijd mensen die niet zo nadenken of er geen verstand van hebben.
Ik vind dit geen prettige opmerking.

niet zo zeuren hoor we worden allemaal genaaid met de euro mag je best wat van terug verdienen. als iemand denk dat dat het waard is is het voor mij goed

niet zo zeuren hoor we worden allemaal genaaid met de euro mag je best wat van terug verdienen.
Waarom misbruik maken van onervaren mensen op het gebeid van computers, als je een beetje normen en waarden hanteerd vraag je gewoon een reëele prijs en trek je iemand niet het vel over de oren :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan