• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

#WAARDE! . Hoe vind ik waar de fout is?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ConnyBonarius

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
Beste formumleden,

Deze melding: #WAARDE! krijg ik in een werkblad. Deze cel heeft een verwijzing naar een ander werkblad met ongeveer 70 waarden. Toevallig zijn alle waarden in 1 kolom over verschillende rijen verspreid. Al die cellen al nagekeken maar ik herken niets fouts. Dus mijn vraag:
A. Hoe vind ik deze fout snel en effectief?
B. Welke kenmerken kan ik dan op zoeken?
C. Heeft het er mee te maken welke celeigenschappen de broncellen zijn? Nu heeft de eigenschap: financieel.

Helaas is de Excelsheet erg groot. Dat bemoeilijkt het zoeken. En misschien het antwoord. Of toch niet?:D

Groet,

Conny

Mogelijk kun je de eerste rijen van je bestand als bijlage toevoegen, dat zoekt makkelijker.
Het kan van alles zijn.
Groet,
Bas

Je kan via de menubalk het item "Broncellen aanwijzen" gebruiken.

Joske

Beste mensen,

"Even een eerste rij zit er niet in. Er zitten zoveel gegevens en koppelingen in. Ben nu al een half uur bezig met allewen maar een acceptabel bestand te maken,. Het is nog bijna 3000 KB. In een niew bestand gietenw erkt ook niet. Want dan blijven alle verwijzingen naar het oude bestand in tact.

En hoe ziet de menubalk optie er uit? Graag kom ik tot een echte en werkbare oplossing. Een duidelijke relatie tussen dit probleem, de handigheid én de oplossing. Hebben jullie een andere optie? Heel hartelijk dank.

Conny.

Fout met #waarde... is opgelost!

Het bijgevoegde pictogram met de mogelijkheid om de fout te zoeken, ik wist niet van het bestaan. Onder werkbalken, aanklikken en dit hulpje geeft het exact aan. Wher, hartelijk dank. Precies wat ik zocht.

Veel genoegen verder met mensen verder helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan