• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

#waarde in doelbestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter imke
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

imke

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2004
Ik heb een 2 bronbestanden en 1 doelbestand.
Als ik alles op heb, gaat het goed. Maar als ik alleen het doelbestand open, zie ik van het 1e brondbestand wel de waarden, maar van het 2e doelbestand niet (#WAARDE).
Ik zie geen verschil tussen de bronbestanden.
verwijzing van getal-cel naar getal-cel, zou toch moeten kloppen? wat mis ik?
Imke

Dat is het nadeel van Excel, je moet alle bestanden (doel en bron) open hebben, anders geeft hij de waarden niet aan. Staat eigenlijk ook wel in HELP van Excel.

Maar van het ene bronbestand doen de koppelingen het wel in het doelbestand. dus volgens mij moet het dan toch wel kunnen.

Stuur indien mogelijk (als er vertrouwelijke info in staat natuurlijk niet) even mee, dan kan ik er even naar kijken, zit zelf ook midden in het maken van koppelingen naar andere bestanden.

Eh.. kan hier niks mee, wat voor formaat moet dit zijn?
Stuur anders even naar mijn gewone mail, staat wel in profiel.

het moet xls zijn, ik heb de extensies veranderd, anders kon ik niets sturen.
email adres kan ik niet vinden, ik ben geen lid, dus kan geen prive meel sturen en bij email bericht sturen krijg ik melding dat deze gebruiker geen mail wil ontvangen.
maar je kunt de extensies toch weer op xsl zetten?

Als ik alleen "Loon" open, dan geeft hij bij mij aan "#waarde!" in alle gekoppelde cellen, maar als ik dan de bronbestanden open, vult hij bij mij alles gewoon in. Dus mijns inziens moet je telkens de bronbestanden openen anders werkt hij de koppelingen niet uit.
Zal er nog even mee bezig, maar denk niet dat het veranderd...

moet je eens proberen eerst alles sluiten, en dan alleen loon openen- niet bijwerken.
dan doet ah het wel en ch het niet,

Dan zit het bij mij nog vreemder in elkaar, want als ik dat doe dan krijg ik gewoon overal #waarde!, dus denk niet dat ik je verder kan helpen. Maar geef het nog niet op hoor...

Ik ben eruit!

In extra - opties - berekenen zet je een vinkje aan bij extrerne koppelingewaarden opslaan

en in de formule moest ik een bereik aanpassen van a3:a23 naar a:a, dus in de hele kolom kijken.

en nu doet ie het!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan