Ik wil graag in een formulier een vervolg keuzelijst maken, welke waarde afhankelijk gecreëerd wordt.
Voorbeeld:
Ik heb een tabel waar een aantal waarden ingevuld kunnen worden van type handelingen:
bijvoorbeeld:
Offerte
Service
Levering
Daarnaast heb ik nog een tabel status, waarbij het eerst invulveld een vervolg keuzelijst is van het type en het twee veld een vrij invulbaar veld. Nu heb ik per type verschillende statussen.
dus bijvoorbeeld:
Bij het type offerte ken ik de statussen Te maken, Verstuurd, Nabellen.
Nu heb ik een formulier gemaakt waarbij diverse gegevens worden ingevuld.
Zoals bijvoorbeeld, klantnaam, type, status, deadline datum etc.
Nu wil ik graag dat als ik het type via een vervolg keuzelijst heb ingevuld er bij de status een vervolg keuzelijst wordt gecreëerd waarbij alleen de waarden zichtbaar zijn die van toepassing zijn op het type.
Alvast bedankt...! :thumb:
Voorbeeld:
Ik heb een tabel waar een aantal waarden ingevuld kunnen worden van type handelingen:
bijvoorbeeld:
Offerte
Service
Levering
Daarnaast heb ik nog een tabel status, waarbij het eerst invulveld een vervolg keuzelijst is van het type en het twee veld een vrij invulbaar veld. Nu heb ik per type verschillende statussen.
dus bijvoorbeeld:
Bij het type offerte ken ik de statussen Te maken, Verstuurd, Nabellen.
Nu heb ik een formulier gemaakt waarbij diverse gegevens worden ingevuld.
Zoals bijvoorbeeld, klantnaam, type, status, deadline datum etc.
Nu wil ik graag dat als ik het type via een vervolg keuzelijst heb ingevuld er bij de status een vervolg keuzelijst wordt gecreëerd waarbij alleen de waarden zichtbaar zijn die van toepassing zijn op het type.
Alvast bedankt...! :thumb: