Hallo allemaal,
Momenteel ben ik bezig in Access om een CSV te maken voor onze penningmeester om vervolgens weer in het administratieprogramma te importeren voor de bank. Hieronder zo logisch mogelijk het complex verhaal weergegeven.
Tabel leden (voorbeeld)
afdeling / achternaam / voornaam / e-mail / bankrekening
R1 / Jansen / Piet / j.jansen1@aaa.nl / 1234567834
Tabel contributie (voorbeeld)
afdeling / bedrag
R1 / 100
R2 / 200
S1 / 300
S2 / 400
Nu willen wij een CSV hebben die er ongeveer zo uit moet komen te zien
afdeling / bedrag / achternaam / voornaam / e-mail / bankrekening
R1 / bedrag op basis van tabel contributie / Jansen / Piet / j.jansen1@aaa.nl / 1234567834
Momenteel ben ik bezig in Access om een CSV te maken voor onze penningmeester om vervolgens weer in het administratieprogramma te importeren voor de bank. Hieronder zo logisch mogelijk het complex verhaal weergegeven.
Tabel leden (voorbeeld)
afdeling / achternaam / voornaam / e-mail / bankrekening
R1 / Jansen / Piet / j.jansen1@aaa.nl / 1234567834
Tabel contributie (voorbeeld)
afdeling / bedrag
R1 / 100
R2 / 200
S1 / 300
S2 / 400
Nu willen wij een CSV hebben die er ongeveer zo uit moet komen te zien
afdeling / bedrag / achternaam / voornaam / e-mail / bankrekening
R1 / bedrag op basis van tabel contributie / Jansen / Piet / j.jansen1@aaa.nl / 1234567834
- Hoe krijgen wij het nu zo dat Access kijkt naar de afdeling en op basis daarvan uit de tabel contributie het juiste bedrag erbij zoekt en zet? Is er iemand die een kleine basis kan geven waarmee we zelf (met het hulp van dit forum) weer verder kunnen bouwen/uitbreiden?