Goedemorgen!
Ik ben al enige tijd bezig met een Excel-planning voor de productie hier.
Hierin zijn alle productie medewerkers ingedeeld voor 52 weken, per dag dat er gewerkt wordt in blokken van 4 uur.
Ik vul hier per blok in welke mensen aan welk order bezig zijn.
Dit betekend dat hier start- en einddata voor orders uit volgen.
Deze verwerk ik hierop in ons ERP-systeem.
Ik ben veel bezig met het verbeteren van dit bestand, echter loop ik nu toch tegen een probleem/ vraag aan die ik zelf niet opgelost krijg.
Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Ik heb een ordernummer.(referentiewaarde) deze wordt ingevuld in een aantal blokken op een ander tabblad.
Bovenaan de kolom staat een datum aangegeven. ik ben opzoek naar een manier om deze waarde na het zoeken terug gemeld te krijgen in een andere kolom op een ander tabblad.
Ik heb een bijlage bijgevoegd met een voorbeeld.
Hierin staat d.m.v. opmerkingen zo goed mogelijk uitgelegd waar ik naar op zoek ben.
Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.
Bekijk bijlage Detail Planning 2014 - Voorbeeld.xlsm
Ik ben al enige tijd bezig met een Excel-planning voor de productie hier.
Hierin zijn alle productie medewerkers ingedeeld voor 52 weken, per dag dat er gewerkt wordt in blokken van 4 uur.
Ik vul hier per blok in welke mensen aan welk order bezig zijn.
Dit betekend dat hier start- en einddata voor orders uit volgen.
Deze verwerk ik hierop in ons ERP-systeem.
Ik ben veel bezig met het verbeteren van dit bestand, echter loop ik nu toch tegen een probleem/ vraag aan die ik zelf niet opgelost krijg.
Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Ik heb een ordernummer.(referentiewaarde) deze wordt ingevuld in een aantal blokken op een ander tabblad.
Bovenaan de kolom staat een datum aangegeven. ik ben opzoek naar een manier om deze waarde na het zoeken terug gemeld te krijgen in een andere kolom op een ander tabblad.
Ik heb een bijlage bijgevoegd met een voorbeeld.
Hierin staat d.m.v. opmerkingen zo goed mogelijk uitgelegd waar ik naar op zoek ben.
Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.
Bekijk bijlage Detail Planning 2014 - Voorbeeld.xlsm
Laatst bewerkt: