Ik heb een formulier in tabelvorm, waar ik per rij enkele gegevens invul, met o.a. een datum en een persoonsID.
Nu wil ik in dat formulier per rij ook in een veld een waarde willen weergeven die ik opzoek in een query.
Deze query bevat de velden:
begindatum periode | einddatum periode | bedrag | persoonsID
Nu zou ik uiteraard graag per lijn in de tabel, voor de geselecteerde persoon en datum het correcte bedrag weergeven uit de query.
Ik probeerde reeds op verschillende manieren, oa met een SELECT en een Dlookup, maar het werkt nooit zoals ik wil. Ofwel werkt het helemaal niet
, ofwel krijg ik voor iedere lijn telkens dezelfde waarde, wat ook niet correct is aangezien het per lijn om een andere persoon gaat. Ofwel is dit gewoon niet mogelijk in een tabelvorm, ofwel heb ik hier compleet de verkeerde aanpak. Kan iemand me wat verduidelijking geven?
Nu wil ik in dat formulier per rij ook in een veld een waarde willen weergeven die ik opzoek in een query.
Deze query bevat de velden:
begindatum periode | einddatum periode | bedrag | persoonsID
Nu zou ik uiteraard graag per lijn in de tabel, voor de geselecteerde persoon en datum het correcte bedrag weergeven uit de query.
Ik probeerde reeds op verschillende manieren, oa met een SELECT en een Dlookup, maar het werkt nooit zoals ik wil. Ofwel werkt het helemaal niet