Bestaat in Excel een functie die het mogelijk maakt om een waarde in een andere cel te zetten?
Ik werk met drop down keuzelijsten. Deze plaatsen een waarde in een aangewezen cel, corresponderend met de positie in de keuzelijst. Omgekeerd, als je met de hand een waarde invult in deze cel, verspringt automatisch de keuze in de keuzelijst.
Ik zou graag de mogelijkheid hebben een waarde in deze cel te plaatsen. Dat kan niet met een functie in die cel, want deze wordt overschreven met een waarde zodra er een nieuwe keuze uit de lijst gemaakt wordt.
Daarom, bestaat er een functie die een waarde plaatst in een andere cel?
Dus bijvoordeeld:
in A1 een functie die bepaalt dat in A2 het getal 45 geplaatst wordt.
Heeft iemand hier verstand van?
JPP
Ik werk met drop down keuzelijsten. Deze plaatsen een waarde in een aangewezen cel, corresponderend met de positie in de keuzelijst. Omgekeerd, als je met de hand een waarde invult in deze cel, verspringt automatisch de keuze in de keuzelijst.
Ik zou graag de mogelijkheid hebben een waarde in deze cel te plaatsen. Dat kan niet met een functie in die cel, want deze wordt overschreven met een waarde zodra er een nieuwe keuze uit de lijst gemaakt wordt.
Daarom, bestaat er een functie die een waarde plaatst in een andere cel?
Dus bijvoordeeld:
in A1 een functie die bepaalt dat in A2 het getal 45 geplaatst wordt.
Heeft iemand hier verstand van?
JPP