Waarde uitlezen uit een keuzelijst na update van een macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

gklerks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Hallo allemaal,
ik heb een macro geschreven welke een keuzelijst update nadat er in een andere keuzelijst met een waarde geselecteerd is.
Dit werkt op zich prima, want de corrensponderende waarde verschijnt in de keuzelijst.
Deze waarde wil ik gebruiken om in een ander formulier om daar weer de corrensponderende gegevens op te halen.
Dit laatste werkt helaas niet. Hij leest namelijk de laatse geselecteerde waarde in de keuzelijst.

Alleen als ik daadwerkelijk op die keuzelijst klik neemt hij de waarde wel mee.
Dus blijkbaar moet ik de waarde die geselecteerd is met de macro nog daadwerkelijk invullen in de keuzelijst.

Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?
Groet,
iemand die hier al een dag mee bezig is:(

Pas een dag ?
Je doet wel een erg groot beroep op het voorstellingsvermogen van de lezer van je vraag. Plaats je code eens hier: een stuk eenvoudiger.

Verbeterde versie vraag

Pas een dag ?
Je doet wel een erg groot beroep op het voorstellingsvermogen van de lezer van je vraag. Plaats je code eens hier: een stuk eenvoudiger.

Mijn excuses, bij deze een verbeterde versie. Ik heb ook een uitgekleede versie van de database toegevoegd. Waar het om gaat is de form "algemene informatie FMEA RCM"
Hier zit een keuzelijst met invoervak "Systeem" (zie 1). Hier moet het systeem gekozen worden waar we het over gaan hebben. Als deze geselecteerd is, worden de overige velden ingevuld. Zie bijgevoegde figuur.

Als ik dan op de knop "FMEA" druk zou deze met de waarde die in "FMEA RCM nummer" (zie 2) ingevuld staat het formulier FMEA moeten starten en de daarbijbehorende gegevens ophalen in de database "FMEA RCM". Alleen dat gebeurt dus niet! Hij neemt de nieuw opgezochte waarde niet over.... Behalve als je eerst daadwerkelijk op het veld FMEA RCM nummer klikt.

Hopelijk is het nu duidelijker!
Database is ook toegevoegd.
Alvast bedankt.

Bijlagen

• Formulier.JPG
    Formulier.JPG
    33,5 KB · Weergaven: 61
  • Analyse.rar
    Analyse.rar
    74,9 KB · Weergaven: 23
Status
Niet open voor verdere reacties.