bartcorvers
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2012
hallo,
in de onderstaande code zoek ik in een bepaalde kolom op een blad een naam. Achter deze naam worden bijhorende gegevens toegevoegd op dezelfde rij welke afkomstig zijn van een aantal textboxen.
Nu zou ik de gevonden naam willen kopieren/plaatsen in dezelfde rij als waar deze gevonden werd maar dan 9 kolommen verder. Welke code kan ik dan gebruiken?
Dank bij voorbaat aan iedereen die mij kan helpen!
in de onderstaande code zoek ik in een bepaalde kolom op een blad een naam. Achter deze naam worden bijhorende gegevens toegevoegd op dezelfde rij welke afkomstig zijn van een aantal textboxen.
Nu zou ik de gevonden naam willen kopieren/plaatsen in dezelfde rij als waar deze gevonden werd maar dan 9 kolommen verder. Welke code kan ik dan gebruiken?
Dank bij voorbaat aan iedereen die mij kan helpen!
Code:
With Sheets(blad)
.Columns(kolom).Find(what:=naam, LookIn:=xlValues).Resize(, 8) = Split(ListBox1.Value & "|" & TextBox1.Text & "|" & TextBox2.Text & "|" & TextBox3.Text & "|" & TextBox4.Text & "|" & TextBox5.Text & "|" & TextBox6.Text & "|" & TextBox7.Text, "|")
.Columns(kolom).Find(what:=naam, LookIn:=xlValues).Resize(, 8).NumberFormat = "0"
End With
Laatst bewerkt door een moderator: