Beste mensen,
Ik ben bezig met een programma voor onze biljartvereniging.
Deze moet bijhouden hoe vaak er tegen elkaar gespeeld is.
Nu ben ik best wel ver, maar loop toch tegen wat aan wat ik graag opgelost zou willen met VBA.
Want als hij ziet dat bijvoorbeeld speler A tegen Speler B speelt.
Excel dan in de bepaalde cel op het blad van de spelers de wedstrijd tegen die speler wordt ophoogt met 1.
Alleen moet dat pas gedaan worden als je het programma afsluit.
En.... dat het niet mogelijk is om met het kruisje af te sluiten zodat alle gespeelde wedstrijden daadwerkelijk worden opgeslagen.
Plus, dat bij het afsluiten gelijktijdig op het blad {RND) de cellen B8:B47, W9:W18 en AD9:AD18 worden leeg gemaakt voor de volgende keer.
Hopelijk is het e.e.a duidelijk en heeft iemand zin en tijd om er eens naar te kijken en heeft hij/zij voor ons de oplossing.
In ieder geval vast bedankt,
Gr Cor
Ik ben bezig met een programma voor onze biljartvereniging.
Deze moet bijhouden hoe vaak er tegen elkaar gespeeld is.
Nu ben ik best wel ver, maar loop toch tegen wat aan wat ik graag opgelost zou willen met VBA.
Want als hij ziet dat bijvoorbeeld speler A tegen Speler B speelt.
Excel dan in de bepaalde cel op het blad van de spelers de wedstrijd tegen die speler wordt ophoogt met 1.
Alleen moet dat pas gedaan worden als je het programma afsluit.
En.... dat het niet mogelijk is om met het kruisje af te sluiten zodat alle gespeelde wedstrijden daadwerkelijk worden opgeslagen.
Plus, dat bij het afsluiten gelijktijdig op het blad {RND) de cellen B8:B47, W9:W18 en AD9:AD18 worden leeg gemaakt voor de volgende keer.
Hopelijk is het e.e.a duidelijk en heeft iemand zin en tijd om er eens naar te kijken en heeft hij/zij voor ons de oplossing.
In ieder geval vast bedankt,
Gr Cor