Waarde website - blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

motower

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Berichten
472
Hallo!
In deze wereld dat iedereen alles van elkaar weet of blijkbaar wil weten hoorde ik pas dat men ook de waarde van je website en/of domeinnaam kan checken met allerlei bezoekersgegevens. Het moet niet gekker worden!
Weet iemand hier iets van en kun je dat ook blokkeren?
 
Die waarderingen zijn pure fictie, heeft niets met de echte waarde te maken. Het enige wat ze feitelijk kunnen is kijken hoe google jouw site waardeert (niet betrouwbaar schijnt) en kijken hoe hoog je bij Alexa e.d. staat (nog minder betrouwbaar). Vervolgens kunnen ze wel een gooi doen naar hoeveel bezoekers en advertentie-inkomsten je hebt, maar meer dan een extreem grove gok is dat niet.

Als ik bijvoorbeeld mijn eigen site invoer bij checkwebsiteworth.nl dan klopt daar helemaal niets van.
 
Hallo Naarling,
Bedankt voor je reactie! Weet je ook hoe je zoiets kunt blokkeren?
 
Er valt weinig te blokkeren. Je kunt niet voorkomen dat een andere site openbare gegevens opvraagt die bij jouw site horen. maar, aangezien de waarde die ze toekennen compleet betekenisloos is vraag ik me af waarom je je er druk om maakt. Ze kunnen immers niet werkelijk zien hoeveel mensen jouw site bezoeken of wat jij aan advertentie-inkomsten binnenkrijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan