wilcovanee
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mei 2011
Ik heb van een xlsx een xml gemaakt. Dit gaat prima alleen moet ik (denk ik) de xsd aanpassen, zodat het complete cijfer wordt weergegeven in de xml bij Groep en Hoofdstuk. Deze laat namelijk de "0" weg voor het getal
Groep bestaat uit 8 cijfers, alleen worden er 7 weergegeven (1234567 ipv 01234567). Hoofdstuk bestaat uit 2 cijfers, hier wordt er 1 weergegeven (1 ipv 01).
Wie kan mij hier mee helpen. Ook een goede handleiding/website met uitleg over xsd is welkom.
Hieronder de xsd die wordt gebruikt.
Groep bestaat uit 8 cijfers, alleen worden er 7 weergegeven (1234567 ipv 01234567). Hoofdstuk bestaat uit 2 cijfers, hier wordt er 1 weergegeven (1 ipv 01).
Wie kan mij hier mee helpen. Ook een goede handleiding/website met uitleg over xsd is welkom.
Hieronder de xsd die wordt gebruikt.
Code:
<?xml version='1.0' encoding='UTF-16'?>
<!-- Created from XmlMap.Name: Root_toewijzing -->
<!-- XmlMap.DataBinding.SourceUrl: -->
<xsd:schema xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema">
<xsd:element nillable="true" name="Root">
<xsd:complexType>
<xsd:sequence minOccurs="0">
<xsd:element minOccurs="0" maxOccurs="unbounded" nillable="true" name="Row" form="unqualified">
<xsd:complexType>
<xsd:sequence minOccurs="0">
<xsd:element minOccurs="0" nillable="true" type="xsd:integer" name="Groep" form="unqualified"/>
<xsd:element minOccurs="0" nillable="true" type="xsd:string" name="Omschrijving" form="unqualified"/>
<xsd:element minOccurs="0" nillable="true" type="xsd:integer" name="Hoofdstuk" form="unqualified"/>
</xsd:sequence>
</xsd:complexType>
</xsd:element>
</xsd:sequence>
</xsd:complexType>
</xsd:element>
</xsd:schema>