• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

#waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobody11

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
ik heb een formule vergelijking.. en soms komt er #waarde; omdat de criteria waarnaar gezocht wordt niet voldaan is; hoe kan ik vermijden dat er #waarde komt te staan? ikheb al geprobeerd met als(FORMULE="#waarde";"voer de criteria in"; FORMULE); maar dit werkt niet..

bedankt!

ik heb een formule vergelijking.. en soms komt er #waarde; omdat de criteria waarnaar gezocht wordt niet voldaan is; hoe kan ik vermijden dat er #waarde komt te staan? ikheb al geprobeerd met als(FORMULE="#waarde";"voer de criteria in"; FORMULE); maar dit werkt niet..

bedankt!

reeds gevonden denk ik met de functie "isfout"..

Inderdaad. Zet je de vraag hieronder even op opgelost?? Dank je.

Inderdaad. Zet je de vraag hieronder even op opgelost?? Dank je.

gebeurd :-)à

mss kleine suggestie.. die knop met vraag "opgelost/niet opgelost" staat imo veel te laag.. ik moest i h begin zoeken waar hij stond (je gaat niet zomaar direct helemaal beneden het scherm zoeken he? :) kan dit niet hoger komen te staan? of simpelweg an te vinken voor dat je post?

Hoe kun je nu op voorhand weten dat die post de oplossing bevat?

je moet dat niet op voorhand weten he. per keer dat je een post doet als TS kan je dan aanvinken of het antwoord reeds gegeven is of niet.. nu moet je lang zoeken naar die optie,en sommigen vinken het derhalve niet aan imo..

Jij bvb in een aantal van je vorige topics :evil: :p

idd.. omdat ik het vergeet; en ik vergeet het omdat ik het gewoon niet tegenkom :-) als het nu als een vinkje zou zijn boven "reactie plaatsen",dan kan ik dat aanvinken wanneer de vraag beantwoord is ;-)

Maar nu weet je het wel toch? Dus dan neem ik aan dat het vanf nu goed gaat.... :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan