Waardeloze Medion muis

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Heb een nieuwe Aldi PC van 2 december 2009. Muis en toetsenbord zijn ronduit slecht. Veel te gevoelig en de muis vliegt alle kanten op.
Steeds opnieuw ontvanger ingesteld, andere batterijen, instellingen veranderen mag niet baten.

Dan maar een echte goede muis kopen. Jullie een idee? Ik wil er goed en degelijk mee kunnen werken.
Deze pakt veel te slecht zeker bij het invullen van formulieren etc.

Zijn er muizen met een andere frequentie? Als ik in de buurt elektra aanzet doet ie helemaal niks meer.

Ik zag dat er Logitch muizen zijn die op 2,4 GHz werken. Deze volgens mij maar op 27 MHz.
Weet ook niet of dit de problemen zou verminderen?

Ik heb verder gewoon kabel. Geen draadloos netwerk.

Echt waardeloos.

Laatst bewerkt:
gebruik je wel een muismat, op glimmende oppervlakten werken de meeste optische muizen niet. en ja je hebt andere ferquenties maar meestal is dit 2,8 ghz

Ik heb al speciaal een goede muismat gekocht voor dit ding want ik merkte inderdaad dat ie anders helemaal niet doet.:(

dan zou ik inderdaad een andere muis kopen, de meeste frequenties werken wel goed, heb zelf een toetsenbord en muis set op 1 ontvanger met een frequentie van 2,8ghz

Als ik jouw was kocht ik een mui met usb aansluiting heb nl hetzelfe gehad maar nu is mijn probleem over draadloos suks

of een goede draadloze muis nemen.
heb er zelf een van de lidl.

Muis met usb is niet met ontvanger?

Je hebt een draadmuis
je hebt met ontvanger voor toetsenbord en muis
en je hebt dan nog een andere met usb????

ik draadloze muis + draadloos toetsenbord welke niet goed werkt met een usb ontvanger gekocht voor 20 € van silverchrest. muis is een ergonomisch model en heeft een knopje voor switchen tussen een laag en een hoog dpi. vorig jaar 2 keer in de winkel zien liggen.

ik werk andersom draadloos maar ook weer niet
Ik heb zo'n teken tablet gekocht bij de aldi daar zit een pen bij en een muis die beweeg je over het teken tablet en dat is helemaal toppie ..
Geen gedonder met batterijen in die muis ..
Op mijn andere computer heb ik een HP draadloze muis daar zitten wel weer batterijen in en die werkt op een gladde ondergrond ook waardeloos maar als ik mijn mat grijze teken tablet als muismat gebruik is ie werkelijk perfect

Die draadloze dingen kunnen inderdaad uitvallen als je buurman toevallig op de 27MC zit of nog erger, aan Packet Radio doet ..
die muis zit echt niet op de 27MHz maar de hoogfrequent bubble die er om de antelle staat als er wordt gezonden kan het signaal van je draadloze muis totaal "overschreeuwen" en dan doet ie het dus even helemaal niet ..

Ik weet dit uit eigen ervaring , zelf radio amateur geweest ..
Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Ik heb de ontvanger nu vlak bij toetsenbord en muis gezet en dan werkt het beter. Een draadverbonden muis ligt in de buurt dus die pak ik (zit altijd aangesloten) als ik bv een externe hd aansluit en de muis het dan niet meer doet.

Mijn vorige logitech muis werkte veel beter, daar kon ik de ontvanger onder tafel bij de pc in een kastje zetten.

Opsturen heeft denk ik geen zin, Medion wil toetsenbord, ontvanger en muis hebben, dat vind ik teveel gedoe. Denk dat het met straling en frequentie te doen heeft.

Zo werkt ie...niet perfect kan altijd nog een andere aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan