Goedemorgen
ik heb een heel groot excel bestand waar meerdere mensen aan werken. Ik laat in een tabblad een specifieke lijst opbouwen, waar in een cel notities laat zetten.
Deze notities wil ik opslaan op een specifieke plek behorende bij die regel in de master file en dan de gevulde notities in de gemaakte lijst wissen.
zodat een volgende weer zijn eigen specifieke lijst kan maken, dit doe ik in de originele file door een selectie uit een selectielijst te maken.
Hopelijk is het bestandje duidelijk…
alvast bedankt voor het duwtje in de juiste richting
ik heb een heel groot excel bestand waar meerdere mensen aan werken. Ik laat in een tabblad een specifieke lijst opbouwen, waar in een cel notities laat zetten.
Deze notities wil ik opslaan op een specifieke plek behorende bij die regel in de master file en dan de gevulde notities in de gemaakte lijst wissen.
zodat een volgende weer zijn eigen specifieke lijst kan maken, dit doe ik in de originele file door een selectie uit een selectielijst te maken.
Hopelijk is het bestandje duidelijk…
alvast bedankt voor het duwtje in de juiste richting