• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarden in Range

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tulipana

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2009
Met bijgaande userform wordt de opmaak in de opgegeven cellen aangepast. Hoe kan ik de opgegeven waarde 1, 2 of drie invullen in de opgegeven range?

Bijlagen

Tulipana, Verander de regel....
Code:
    With Range(StartCel.Offset(1), EindCel.Offset(1)).Interior.Color = vbRed
...in....
Code:
    With Range(StartCel.Offset(1), EindCel.Offset(1))
        .Interior.Color = vbRed
        .Value = TextBox3.Value
    End With

Groet, Leo

Dank voor je tip, Leo, maar het werkt toch niet helemaal goed:

Tulipa , met de opgegeven oplossing van Leo ;) , werkt het bij mij wel ( zelf in excel 2002 )
ik de macro van Leo in je bestandje ingevoegd , laat ons weten wat er mis gaat :thumb:
Ik heb getest met alles te laten invullen met waarde 3 , dan een bepaalde datum ingegeven laten overschrijven met 2 en dan met de waarde 1 en het liep zoals een trein .

Bijlagen

Ik krijg Objectvariabele of blokvariabele With is niet ingesteld (Fout 91) :confused:

Heel raar , kijk ik heb het nu vanaf een andere cpu gedaan en het werkt ook , heb het bestandje gedownload en terug uitgevoerd
pas anders U macro bereik aan maar je opmaak , of je opmaak naar je macro bereik ( deze verschillen van mekaar )
Code:
StartDatum = DateValue(TextBox1.Value)
    EindDatum = DateValue(TextBox2.Value)
    Set StartCel = Range("[COLOR="Red"]A1[/COLOR]:U1").Find(StartDatum, Range("[COLOR="red"]A1[/COLOR]"))
    Set EindCel = Range("[COLOR="red"]A1[/COLOR]:U1").Find(EindDatum, Range("[COLOR="red"]A1[/COLOR]"))

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan