• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarden maandelijks automatisch invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sybian

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
Ik wil maandelijks de wijze van bestellen bijhouden in een tabel. Zoals in het figuur op artikelniveau.
Mijn vraag is als volgt:
Is het mogelijk dat de uitkomsten van het aantal keer dat ik in een maand met de fax of mail besteld heb automatisch in het tabel ernaast komt te staan?

k kom dr niet uit.png

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Als je in de tabel links ook de datum van bestellen bijhoudt kun je inderdaad wel een rapportage bouwen die meteen bijgewerkt wordt. Anders moet je iets in VBA bouwen.
Overigens werkt een excelbestand uploaden beter dan een plaatje.

allright, een vba bouwen. ik heb ff op google gezocht wat dat precies betekend. werkt dat programma een beetje intuïtief? of is het redelijk lastig om onder de knie te krijgen..

Helaas is het niet mogelijk om in de meest linkse tabel een datum bij te houden; het bestand waarop ik dit toe wil passen bevat bijna 1000 artikelen, en achter die artikelen meer info dan alleen leverancier en bestelwijze.
Ik wilde graag een geschiedenis bijhouden van hoe we per maand bestellen, en hoe zich dit ontwikkeld in de loop der maanden (met grafiekjes, targets ed). Het zou dan wel makkelijk zijn dat de data zichzelf in zou vullen aangezien het zoveel is. Iig, bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan