Hallo,
Ik heb ff een vraagje.
Ben bezig met een excel-bestandje te maken waarin ik mijn BTW-administratie bij kan houden.
Ik heb drie tabladen, inkoop verkoop en btw
In het eerste tabblad heb ik dus alle facturen staan met een factuur datum.
kolom a: factuurdatum
kolom b: factuurbedrag
Nu wil ik graag dat in tabblad 3 alle facturen met een factuurdatum in januari/februari/maart opgeteld worden.
Weet iemand hier een formule voor?
Alvast bedankt,
Viktor
Ik heb ff een vraagje.
Ben bezig met een excel-bestandje te maken waarin ik mijn BTW-administratie bij kan houden.
Ik heb drie tabladen, inkoop verkoop en btw
In het eerste tabblad heb ik dus alle facturen staan met een factuur datum.
kolom a: factuurdatum
kolom b: factuurbedrag
Nu wil ik graag dat in tabblad 3 alle facturen met een factuurdatum in januari/februari/maart opgeteld worden.
Weet iemand hier een formule voor?
Alvast bedankt,
Viktor