• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarden optellen uit verschillende werkmappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2010
Hoi ik ben een newbee :( en heb de volgende vraag:
Ik heb een map met factuuren met dezelfde opbouw, nu wil ik hier een verzamel factuur van maken om de prijzen te kunnen middelen. Nu is het probleem dat de werkbladen zijn onderverdeeld in de dagen van de week en er voor elke week een nieuwe factuur is, ook staan de zelfde producten 2 of 3 * op dezelfde dag. Dus als ik verwijzingen wil maken den ik dagen bezig. Het is dus de bedoeling om alles van het zelfde product bij elkaar op te tellen.

Weet iemand of dit om een min of meer makkelijkere manier kan dan verwijzijngen maken.

Gr Esther

P.S ik heb een voorbeeld van een rekening bijgevoegd

Bijlagen

Esther,

mag het zo?

Bijlagen

Nee dat is niet echt de bedoeling. Het punt is dat ik 100 van die factuuren heb, en deze juist wil samenvoegen tot 1 "grote factuur" waar alles opstaat. Dus b.v monstera 20 cm

fctnr 201002
maandag 8 vba
maandag 2 uithoorn
Dinsdag 4 vba
Dinsdag7 uithoorn
enz

fctnr 201003

maandag 6 vba
maandag 1 uithoorn
Dinsdag 9 vba
Dinsdag 6 uithoorn
enz

En dan staat op de grote factuur

totaal
monstera 20 cm 43.

Toch bedank voor de moeite

gr Esther

Esther,

en elke rekening is een ander bestand?

VBA-code

Beste Esther,

kijk eens op deze site.

dit zet je zeker in de goede richting.

voor een soortgelijk probleem heb ik hier de oplossing gevonden. jawel met dank aan Ron de Bruin :thumb:

http://www.rondebruin.nl/copy3.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan