• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarden optellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ted12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2019
Hoi,

Ik heb een vraag over excel. Ik heb 50 medewerkers in dienst die weleens bij verschillende klanten werken.
Nu heb ik voor elke klant een tabblad gemaakt met de medewerkers die daar hebben gewerkt met de bijbehorende gewerkte uren.
Nu heb ik een aparte tabblad gemaakt met alle medewerkers die in dienst zijn met alle totale gewerkte uren per periode.
Nu wil ik weten of het mogelijk is, dat als ik een naam van een medewerker bij klant zet met de gewerkte uren dat het automatisch met gebruik van een formule ofzo wordt opgeteld in het tabblad waar alle medewerkers staan met de gewerkte uren.

ik hoor het graag.
Alvast bedankt.

xx Ted

Is niet zo handig om aparte tabbladen per klant te maken. Zet alles in één tabel met een extra kolom Klant. Dan kun je daarna aan de slag met een draaitabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan