Hallo allemaal,
Weet iemand hoe ik in een excellsheet de waarden tussen twee datums op kan laten tellen?
Ik heb een sheet waarbij ik een planning maak op datum. Ik heb meerdere sheets voor de planning van de diverse sub-onderdelen.
Nu wil ik per maand gaan optellen hoeveel items gepland staan.
Ik heb geprobeerd met som.als en sommen.als , maar schijn de juiste formule niet te gebruiken.
Mijn tweede stap zou zijn dit grafisch weer te gaan geven, zodat ik kan zien waar er een piek belasting optreed.
Is het wellicht mogelijk beiden in een te combineren?
Wie kan mij de goede kant opsturen? Thanks! :thumb:
John.
Weet iemand hoe ik in een excellsheet de waarden tussen twee datums op kan laten tellen?
Ik heb een sheet waarbij ik een planning maak op datum. Ik heb meerdere sheets voor de planning van de diverse sub-onderdelen.
Nu wil ik per maand gaan optellen hoeveel items gepland staan.
Ik heb geprobeerd met som.als en sommen.als , maar schijn de juiste formule niet te gebruiken.
Mijn tweede stap zou zijn dit grafisch weer te gaan geven, zodat ik kan zien waar er een piek belasting optreed.
Is het wellicht mogelijk beiden in een te combineren?
Wie kan mij de goede kant opsturen? Thanks! :thumb:
John.