• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

waarden uit verschillende bladen bij elkaar optellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanvie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2019
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met het maken van een voorraadsysteem.
Het totaal bedrijf bestaat uit 15 locaties, deze locaties zijn genoemd perceel 1, perceel 2 etc. En een 30 tallen verschillende rassen. Deze producten kunnen uit het magazijn gehaald worden door 6 orderpikkers de rooiers.
Als je bij een willekeurige rooier een ordernummer invult komt er te staan wat die order inhoud. De planner hoeft er alleen nog een perceel aan te verbinden en een aantal planten per meter in te vullen. Op het moment dat de order gerooid is wordt het getal werkelijk gerooide meters ingevuld. Dit komt achter de order te staan.

De vraag is hoe dat ik het werkelijk gerooid aantal planten van de perceels voorraad af kan trekken.

Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk genoeg is en dat jullie mij kunnen helpen...

Met vriendelijke groet,
Stan Vievermans
Bekijk bijlage opzet voorraad systeem .xlsx

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum.
Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk genoeg is en dat jullie mij kunnen helpen...
Nee en waarschijnlijk ja.

Plaats s.v.p. een representatief voorbeeldbestand (Excel). Geef ook aan wat je wilt bereiken voor een aantal regels.

In een cel waar je de uitkomst wilt hebben kun je de formule (als voorbeeld)
Code:
 =SOM(Blad2!C14;Blad3!G19)
plaatsen blad naam en cel wel aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan