• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarden uit zin als gemiddelde optellen en automatisch updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie #19, niets meer.

Zou je de code in mijn testbestand kunnen toevoegen, ik snap niet zo goed wat jullie bedoelen. Moet ik mijn oude macro helemaal verwijderen en dan alleen de code uit #19 plaatsen? Geen Sub en End Sub etc?

Haal dit er voor weg.
.
Code:
Headerrowrange.offset

Dan krijg ik het volgende:

Code:
Sub Rechthoekafgerondehoeken1_Klikken()
    Dim v As Variant
    ActiveWorkbook.RefreshAll
    v = Blad4.ListObjects(1).DataBodyRange.Value
    With Blad5.ListObjects(1)
       [COLOR="#FF0000"] (.ListRows.Count + 1).Resize(UBound(v)).Value = v[/COLOR]
        .Range.EntireColumn.AutoFit
    End With
End Sub

Je kan toch lezen?
Haal die hele regel maar weg en plak die uit #19 er weer in.

Mooi als het werkt. Maar door niet een volledig voorbeeldbestand te geven (met query's) geef je helpers niet de kans om met betere en eenvoudigere oplossingen te komen. Het is aan jou.

Het is overigens een interessante case!

Hoi Pixcel, mijn bestand is exact hetzelfde als #17. Enige wat bij mij anders is is dat de historie nu veel langer is!

Klopt inderdaad, ik dacht dat het handig was om mijn vragen apart te stellen. Had het misschien beter in een thread kunnen zetten achteraf. Still learning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan