Beste,
Ik zit al een tijdje met een probleem dat ik bepaalde kolommen van Excel wil kopiëren in een nieuwe mail door middel van een macro.
Ik heb een werkblad in Excel waarin ik eigenlijk al de opmaak gemaakt heb hoe ik wil dat deze in de mail verschijnt.
De inhoud van deze tekst is wel bepaald door formules van een een ander werkblad. Dus als er op een ander werkblad andere variabele worden ingevuld dan wijzigt de inhoud.
Ik zou graag hebben dat eenmaal door een druk op een macro deze tekst automatisch in een nieuwe mail (via Outlook) wordt overgenomen.
Zo dien ik enkel de afzender en het onderwerp nog in te vullen.
Kan iemand mij hier mee helpen a.u.b.?
Alvast bedankt!
Ik zit al een tijdje met een probleem dat ik bepaalde kolommen van Excel wil kopiëren in een nieuwe mail door middel van een macro.
Ik heb een werkblad in Excel waarin ik eigenlijk al de opmaak gemaakt heb hoe ik wil dat deze in de mail verschijnt.
De inhoud van deze tekst is wel bepaald door formules van een een ander werkblad. Dus als er op een ander werkblad andere variabele worden ingevuld dan wijzigt de inhoud.
Ik zou graag hebben dat eenmaal door een druk op een macro deze tekst automatisch in een nieuwe mail (via Outlook) wordt overgenomen.
Zo dien ik enkel de afzender en het onderwerp nog in te vullen.
Kan iemand mij hier mee helpen a.u.b.?
Alvast bedankt!