• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waardering

Status
Niet open voor verdere reacties.

wbvalk

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2013
Beste experts,

Mijn naam is Willem en ben 59 jaar. Werk bij de ICT afdeling netwerkbeheer.
Heb voor mijn werk niet echt veel Excel nodig, dus het meeste is hobby en cursussen die ik mag volgen op dit gebied.
Ik plaats deze “brief” omdat ik zeer benieuwd ben wat voor werk jullie doen betreffende Excel dan.
Hoe jullie aan die expertise zijn gekomen.

In ieder geval leer ik ontzettend veel van oa.
Edmoor, Vena, Alexcel ,Hsv, Kristiaanl en nog meer die ik vast vergeten ben.
Bedankt en voor de beheerder van dit forum hoop ik dat dit nog een hele tijd door mag blijven gaan.
Groet “leergierige” Willem.

(sorry geen bijlage)

Willem, waardering uitspreken is goud waard. Op het werk gebruiken we Excel voor legio doeleinden, maar ik maak voornamelijk invoerbestanden met behulp van een Userform.

Hoi SjonR,

Bedankt. Userform heeft te maken met vba toch? dat is iets wat ik nog moet leren, maar dat is een lange weg te gaan volgens mij

Leuk! Sommige TS'ers laten na een oplossing niet eens een simpel bedankje achter en jij zegt dank je wel zonder een vraag te stellen :)
In Zweden zegt men dan: Tack för tack
Oftewel, dank je wel voor het bedankje :)

Als je je in VBA voor Excel wilt verdiepen heb je vast wel wat aan deze gratis VBA cursus:
https://www.excel-pratique.com/en/vba.php

Daarnaast uiteraard de site van Helpmij collega snb:
http://www.snb-vba.eu/

Zelf gebruik ik Excel dagelijks bij het ondersteunen van klanten in hun werkprocessen waarbij Excel o.a. wordt gebruikt voor het maken van rapportages op SQL Server databases.
Daarbij komt dan ook communicatie met Windows en Outlook kijken waarbij dus regelmatig VBA wordt gebruikt.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen Edmoor,

graag gedaan en bedankt voor de lessen die ik leer bij de oplossingen die jij geeft aan andere.
En bedankt voor de url's ik ga zeker even kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan