• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waardes ophalen naar 1 bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cruimel

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2009
Beste forumleden,

Al een aantal keren heel goed resultaat behaalt via het forum. Ik heb nu een probleem waar ik na lang zoeken op dit forum en familie forums niet uitkom.
Ik heb een bronbestand waarmee ik d.m.v. vba regelmatig kopieen maak van o.a. het werkblad "factuur". De vba code zorgt ervoor dat het bestand opgeslagen wordt op een vaste plaats en een vaste naamsopbouw.
Hier wil ik graag op doorgaan. Uit de door de vba geproduceerde bestanden wil ik bepaalde gegevens halen en naar een separate rapportage wil opslaan. Het is betreft een rapportage die verder uitgebreid moet worden met per week een blad met gegevens.
Elke week zijn er verscheiden facturen, waarvan per week de uitkomst per week per blad in de rapportage terecht moeten komen.
Ik heb heel veel combi's en vba's geprobeerd, maar kom niet verder dan een mager resultaat.
Blij met alle hulp. Bijgaand de bestanden:
voorbeeld: Vestiging IWeeknr-1, die moet opgezocht worden van een vaste plaats, hiervan moeten twee cellen gekopieerd worden (D29 enE35) en op de juiste plaats gekopieerd worden in het bestand "Rapportage test"..

Dankjewel alvast.
Cruimel

Bijlagen

Beste forumleden,

Ik begrijp dat mijn vraag wel een uitdaging is. Is er eventueel een begin advies? :confused:
Of uit te voeren in meerdere stappen, heb ik zelf ook wel aangedacht.

Cruimel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan