Waardes uit excel uitlezen om vervolgens een mail te versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrVangee

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2017
Berichten
27
Beste VBA-experten,

Graag jullie hulp bij volgend probleem:
Ik heb een Excel bestand met enkele omschrijvingen en hieraan gekoppelde acties. Nu zou ik graag een overzicht versturen met outlook naar de bevoegde personen met enkel de acties die onder deze persoon zijn bevoegdheden vallen.

Dit zou ik willen programmeren dat bij een klik op een aangemaakt button een pop up venster verschijnt. Vervolgens moet de gebruiker het nummer aanduiden en wordt de bijhorende omschrijving en acties gegenereerd in de mail.

Ik heb het gedeelte voor het openen van outlook, ... geschreven en ook het uitlezen van de cellen getracht uit te werken.
Hopelijk kan ik met jullie hulp dit probleem wegwerken.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Van Gerven Jannick

Bekijk bijlage Uitlezen waardes voor outlook.xlsm
 
Het gaat dus telkens om maar 1 regel waarin Opdracht (D) en Actie (E) staat?
 
Beste,

In sommige gevallen wel. Maar het kan ook voorkomen dat er meerdere opdrachten en acties doorgestuurd dienen te worden.
De gebruiker zou dus na het aanklikken van de eerste opdracht de keuze moeten krijgen om ofwel de volgende opdracht aan te duiden ofwel doorverwezen te worden naar de mail.

Alvast bedankt,

Jannick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan