Guus abc †
Meubilair
- Lid geworden
- 12 feb 2004
Het is misschien erg dom van mij, maar ik snap helemaal niks van het exporteren en importeren in Outlook Express.
Ik had dit voorheen nooit nodig, maar ik wilde nu wat belangrijke mail op floppy opslaan en dacht dit dus met Exporteren te kunnen doen.
Ik krijg dan een venster te zien dat zegt dat het naar Outlook of Microsoft Exchange gaat - ook zo lekker duidelijk
, terwijl ik het op floppy wil zetten. Maar die laatste optie heb je dus niet.
Ik heb het toch maar eens geprobeerd, dat exporteren, maar in Outlook zie ik daarna helemaal niets en Microsoft Exchange kan ik niet eens vinden.
Toch gaan die berichten ERGENS heen, want ik kan ze daarna wel weer importeren.
Ik heb dat nl. een paar keer geprobeerd en toen had ik ineens een map in OE waar alle berichten VIER KEER in stonden.
Kan iemand me uitleggen wat hier nu precies gebeurt?
En ook hoe ik mijn mail zonder te knippen en plakken op floppy krijg?
Guus
Ik had dit voorheen nooit nodig, maar ik wilde nu wat belangrijke mail op floppy opslaan en dacht dit dus met Exporteren te kunnen doen.
Ik krijg dan een venster te zien dat zegt dat het naar Outlook of Microsoft Exchange gaat - ook zo lekker duidelijk

Ik heb het toch maar eens geprobeerd, dat exporteren, maar in Outlook zie ik daarna helemaal niets en Microsoft Exchange kan ik niet eens vinden.

Ik heb dat nl. een paar keer geprobeerd en toen had ik ineens een map in OE waar alle berichten VIER KEER in stonden.

Kan iemand me uitleggen wat hier nu precies gebeurt?
En ook hoe ik mijn mail zonder te knippen en plakken op floppy krijg?
Guus
Laatst bewerkt: