waarmee brand ik dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marthaeen

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2006
ik heb een film maar kan hem niet branden ,
dit is wat op me pc staat.

video_ts.BUP
video_ts.ifo
video_ts VOB
enz
weet niet wat ik nodig hebt om dit te branden:(

Welk brandprogramma heb je? Nero?

Dan in Nero Express kiezen voor DVD Video bestanden en alle bestanden uit de map Video_TS gebruiken

ik heb nero light wel met nero express maar die heb ik al geprobeert .en dan kan ik hem niet op me dvdspeler spelen:confused:
hij doet het alleen op me pc.

Ga naar Nero Express
Kies voor DVD video bestanden
Voeg dan ALLE bestanden uit de map Video_TS toe
Dan branden op DVD

Dat is toch echt de enige juiste manier

ik heb nero light wel met nero express maar die heb ik al geprobeert .en dan kan ik hem niet op me dvdspeler spelen:confused:
hij doet het alleen op me pc.

Zo een paar mogelijke oorzaken:
1. Je DVDspeler kan alleen omgaan met DVD+r danwel DVD-r, terwijl je brandt op net het ándere soort DVD.
2. DVD niet afgesloten in je brandprogramma. Kijk na of je bij het branden inderdaad de DVD 'finaliseert' (=afsluit, zodat er niets meer bijgeschreven kan worden).
3. Booktype van de gebrande DVD wordt niet herkend/ondersteund door je DVDspeler. Wellicht kun je in Nero dat veranderen bij het branden.

Tijs.

gaat hen gelijk proberen ,want nero doet het niet.blijf gewoon alle bestandjes zien 41 stuks dus geen hele film.
bedankt alvast:love:

Let even op !!

Je kan bij Imgburn voordat je definitief gaat branden een vinkje zetten bij " Controleer "
Als je dat doet dan simuleert hij eerst en zijn er problemen dan ben je in ieder geval geen DVD kwijt. Kost wel twee keer brand tijd maar dat heb ik er bij twijfel altijd wel voor over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan