Waarmee te branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
In bijgaand bestandje een screendump van een aantal bestanden. met welk programma kan ik deze branden zodat het afspeelbaar wordt op mijn dvdspeler?

Alvast bedankt, emc

Bijlagen

Met Winrar de eerste (de 00) dubbelklikken. Dan wordt alles uitgepakt en dan nogmaals je vraag stellen, want DAN pas weten we wat voor bestanden het zijn.

in 00 zit een img file. moet ik eerst alles uitpakken of gebeurd dat tijdens het branden?

Als het goed is hoef je zelf geen beslissingen te nemen, maar pakt Winrar alles uit nadat je op de eerste hebt gedubbelklikt. Wat gebeurt er als je op de 1 dubbelklikt?

ik had per ongelik de 00 dubbel aangeklikt, deze wordt dan uitgepakt. nu heb ik de 01 dubbel aangeklikt, dit wordt nu uitgepakt maar overschrijft de 00. klopt dat?

Ja, nogmaals, als het goed is dan hoef je er maar 1 dubbelklikken, Winrar pakt de andere dan automatisch uit.

ok, bedankt! Kan ik deze gewoon met nero branden of dvdshrink beter.

Hangt af WAT voor je bestanden je krijgt na het unrarren.

Laatst bewerkt:
Met Nero. Zoek maar naar ''image branden''. Heb Nero namelijk niet geïnstalleerd.

En wie zoekt, die vindt.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=241909

Verander wel het bestandstype in het keuzelijstje van "Image-bestanden" naar "Alle bestanden", anders ziet Nero je .img-bestand niet staan.

Laten we nu even veronderstellen dat je die stomme Nero niet wil en het snel en gratis wil doen:

Download ImgBurn.
Bij source even je bestand aanduiden en KNAL het staat op een cd/dvd.

Branden met DVDShrink doe je trouwens nog altijd met de Nero-plugin, dus dat zou al niet uitmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan