Waarmee te openen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik had een zip file uitgepakt, en daar kwamen deze bestanden uit... ik heb toen het bovenste bestand aangeklikt en ik werd verwezen naar een programma dat HJSplit heet daar heb ik het bestand mee gejoint en er is van alle losse bestandjes (67 in totaal) 1 wat groter bestand gemaakt (zie bovenste bestand) ik zie dat het wederom geen bruikbaar bestand is geworden, iemand enig idee wat het is of hoe ik er een bruikbaar bestand van kan maken???

Bijlagen

• split.jpg
    split.jpg
    77,2 KB · Weergaven: 59
Volgens mij zijn dat rar bestanden en kun je ze openen met Winrar.

Nee het zijn geen .rar bestanden want ik kan ze alleen maar inpakken met Winrar en niet uitpakken.

Volgens mij heeft dit iets met playstation 2 bestanden te maken:rolleyes:

:thumb: maar hoe nu verder??? Ik heb dit nog nooit eerder gehad namelijk, meestal zijn het iso's.

kan je zelf niet de extensie veranderen, dat wil wel eens helpen , zip of rar er van maken, en vanuit daar verder.

vroeger deden ze dit express,zodat je het zelf moest veranderen, zal effe voor je kijken hoe het ook alweer ging.pff tijdje geleden:confused:

voorheen had je b.v piz bestanden dus je had zeg maar een lijst met pak hem beet 20 bestandjes.
staat er iets van
1 tycoon.piz
2 tycoon.piz
etc
etc
dan kilk je gewoon aan met rechts en je veranderd piz in zip ( omgedraaid dus) wel 1 voor 1 veranderen.

probeer maar eens

:thumb:

Dankje, ik ga het proberen, ik heb alleen een probleem, ik had al een bestandje willen veranderen, maar die heeft zich geopend met Photoshop, hoe kan ik dat terugdraaien????

Eerst die bestanden proberen om te zetten, daarna een bestandje rechts aanklikken ( terwijl je shift ingedrukt houd) en dan openen met kiezen en selecteren uit de lijst ( of ff bladeren) en aanvinken dat ie dan met dit proggie altijd opend.

Hij heeft de eerste twee bestandjes .001 en.002 per ongeluk omgezet naar een photoshop bestand en daar krijg ik hem met geen mogelijkheid meer vanaf, heb geprobeerd winrar uit de lijst te selecteren maar die pakt hij niet...

Dit bedoel ik: ik heb ze later geopend met winzip en nu zijn en blijven het winzip bestandjes, ook als ik het rar bestand waarin deze bestandjes zitten opnieuw uitpak dan blijven ze een winzip tekentje hebben, en kan ik er wel .rar achter zetten maar het wordt dan geen .rar bestand meer.
Hoe kan ik dit weer goedkrijgen???:confused:

Bijlagen

• bestanden.jpg
    bestanden.jpg
    42,7 KB · Weergaven: 29
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan