waarom blijft mijn snelheid 54 mbps ipv 100MBPS of hoger?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetpilot1

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2009
Hallo,

Sinds vorige week hebben wij glasvezelkabel(glazenkamp), en wil er natuurlijk alle snelheid uithalen.
Vandaag mijn netgear router 54mbps vervangen door een linksys wrt160n router, alles goed aangesloten volgens t boekje, verder geen probleem. Maar nu blijft mij snelheid 54 mbps. Dit zou over de 100 mbps moeten zijn werd mij verteld.
Ik hoop niet dat ik de nieuwe router voor niets heb gekocht, wie kan mij helpen, of heeft een antwoord

goed weekend,

dennis

En wat voor netwerkkaart zit er in je computer??

router

Heb er niet veel verstand van,

intern geheugen is 3 gb
type computer id 32 bits besturing, en T1600 1.66 Ghz

is dit voldoende!?, de laptop is 3 mnd oud

Laatst bewerkt:
En wat voor HP??
Download anders even PCWizard installeer deze en je kan precies zien wat er allemaal in je laptop zit.

draadloos

Net mijn nieuwe router aangesloten, en werk nu draadloos, signaalsterke 54mbs, dit was voorheen zonder glasvezelkabel, en met oude router ook 54 mbps.

Ik had verwacht met een nieuwe router en glasvezel er meer uit te halen, zou balen zijn,

Je laptop dient ook N te ondersteunen wil je hoger dan 54mbps komen.

programmas

Okey, zijn hier dan evt.ondersteuningsprogrammas of software voor? En waar kan ik deze dan downloaden?

Nee dat is hardwarematig. Je zult dus een andere netwerkkaart voor je laptop moeten kopen.
Heb zelf nog een expresscard wireless N van D-link liggen hier als je interesse hebt.
(heb zelf ook een dir-655)

Laatst bewerkt:
cardbus

als ik nu een bv: sitecom wireless cardbus card 300 n-xv koop, is dit een optie? ik heb al een n router en glasvezelkabel.

Als de sitecom samen gaat werken met de D-link dat zou dat kunnen. Maar verschillende merken geeft nog vaak genoeg problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan