ik heb 5 weken gelenden een nieuw pc gekocht bij alternate ridderkerk die heb ik toen in elkaar gezet hij deed het evetjes tot vista vroeg om te opnieuw op te starten wat ik deed alleen daarna werd het beeld wazige het was echt blokkerige en me pc kon me 8800gts niet meer vinden in plaats daar van stond er vga adpeter.
nauw ik weer terug naar ridderkerk zegen ze dat het aan de 8800 ligt ok nieuw gekrijgen.
doet het weer niet ok weer terug zegen ze dat het aan me mobo ligt oke die geven en me helen pc om het eff door te cheken.
oke zo ik krijg een beltje ja hij is klaar een getset zo ik blij naar riderkerk vandaag opgehaald kom tehuis na 1 weer opnieuw op starten weer zelfde problem.
zo opgebeld naar alternate ja het ligt weer aan de kaart maar ik ben het zat elk keer op en neer van amstelveen naar ridderkerk word ik niet goed van zo plz help me.
hier zij me speces
intel duel core E6600
asus 8800 GTS 640MB
asus p5w dh deluxe mobo
700 watt voeding
windos vista basice 32 bits
2GB GEIL pc4300 533Mhz
320 stata harddisk
zo help me pzl plz ik word er gek van ik begin te denken dat alles niet bij elkaar hoord zo als alternate zegt.
nauw ik weer terug naar ridderkerk zegen ze dat het aan de 8800 ligt ok nieuw gekrijgen.
doet het weer niet ok weer terug zegen ze dat het aan me mobo ligt oke die geven en me helen pc om het eff door te cheken.
oke zo ik krijg een beltje ja hij is klaar een getset zo ik blij naar riderkerk vandaag opgehaald kom tehuis na 1 weer opnieuw op starten weer zelfde problem.
zo opgebeld naar alternate ja het ligt weer aan de kaart maar ik ben het zat elk keer op en neer van amstelveen naar ridderkerk word ik niet goed van zo plz help me.
hier zij me speces
intel duel core E6600
asus 8800 GTS 640MB
asus p5w dh deluxe mobo
700 watt voeding
windos vista basice 32 bits
2GB GEIL pc4300 533Mhz
320 stata harddisk
zo help me pzl plz ik word er gek van ik begin te denken dat alles niet bij elkaar hoord zo als alternate zegt.