Waarom doet mijn 8800GTS het niet help snel plz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thenuke

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2007
ik heb 5 weken gelenden een nieuw pc gekocht bij alternate ridderkerk die heb ik toen in elkaar gezet hij deed het evetjes tot vista vroeg om te opnieuw op te starten wat ik deed alleen daarna werd het beeld wazige het was echt blokkerige en me pc kon me 8800gts niet meer vinden in plaats daar van stond er vga adpeter.
nauw ik weer terug naar ridderkerk zegen ze dat het aan de 8800 ligt ok nieuw gekrijgen.
doet het weer niet ok weer terug zegen ze dat het aan me mobo ligt oke die geven en me helen pc om het eff door te cheken.
oke zo ik krijg een beltje ja hij is klaar een getset zo ik blij naar riderkerk vandaag opgehaald kom tehuis na 1 weer opnieuw op starten weer zelfde problem.
zo opgebeld naar alternate ja het ligt weer aan de kaart maar ik ben het zat elk keer op en neer van amstelveen naar ridderkerk word ik niet goed van zo plz help me.
hier zij me speces

intel duel core E6600
asus 8800 GTS 640MB
asus p5w dh deluxe mobo
700 watt voeding
windos vista basice 32 bits
2GB GEIL pc4300 533Mhz
320 stata harddisk

zo help me pzl plz ik word er gek van ik begin te denken dat alles niet bij elkaar hoord zo als alternate zegt.

lol ik heb fout gemaakt bij het tikken van dit bericht het is dat stuk wat zegt dat alternate gelijk heb nee ik denk dat het namelijk niet zo is want het systeem is competbail althans dat zegt alternate sory van de zins fout
maar ik denk van niet.

wat bedoel je nou allemaal en schrijf met , en . en zonder taal fouten

lol ik heb fout gemaakt bij het tikken van dit bericht het is dat stuk wat zegt dat alternate gelijk heb nee ik denk dat het namelijk niet zo is want het systeem is competbail althans dat zegt alternate sory van de zins fout
maar ik denk van niet.

uuuhhhhh?????

het zit zo ik heb een pc laten bouwen bij alternate oke.
die pc heb ik 5 weken geleden gekocht oke.
alles hoort het te doen zegt alternate dus competbial (denk dat het vekeerd gespeld is maar ach)
zo ik heb er vista op opgezet oke.
na het instaltie van vista krijgje een schrem over je spec van je pc hoe snel die is en welk kaart er in zit in mijn geval een intel E6600 en 8800GTS.
maar als je kijkt bij de beordeling die met cijfers worden gedaan krijg ik bij grafische kaart 1 en bij hoe geschikt voor games ok.
zo ik install de drivers vand de cd en start ik hem opnieuw op toen krijg ik een heel blokerige beeld en geen doed kleuren.
zo ik bij alternate langs geweest die zgen dat het aan de 8800 lag zo ik krijge een nieuw kaart.
oke thuis gekomen deed het weer niet toen weer gebeld een week later weer naar alternate dmeteen met me hele pc die heben ze ingonmen en ze zoeden het problem verhelpen.
4 weken later krijg ik een telefoontje ja je kunt hem ophalen dus ik vandaag hem opgehaald.
ze zeiden van ja het lag aan de mobo zo ze haden er een nieuw in gedaan en getets met vista en het werkt zeiden ze.
oke ik thuis vista er opgezet deed precies het zeld als 4 weken geleden want er stonf weer een 1 bij zo ik drivers installern.
gebeurd het zelfde weer zo ik ben het zat.
dus ik belden alternate ja het zou denk we aan de 8800 GTS ligen.
dus moet ik voor de 3 keer naar alternate.
zo ik denk meschien dat het niet combetbial is.
vanwegen zo veel tegen slagen.
zo ik hoopte of jullie wat meer wisten

ik snap van het hele verhaal geen bal,door alle spel fouten.
Maar het ligt wel aan je drivers die niet goed zijn

nee zijn perfect maar me 8800 verdwijnd gewoon bij me hardware lijst in plaats ddar van komt er VGA adpeter te staan

Dus als ik het goed begrijp krijg je problemen met je grafische kaart, wanneer je de drivers begint te installeren?
Je hebt wel de correcte Vista drivers geïnstalleerd?
Die van de nVidia site? Doe dat eens, dan heb je de laatste versie te pakken.

Compatibiliteit moet geen probleem zijn met deze hardware.

Volgens mij zijn er voor alle Nvidia kaarten beta drivers beschikbaar voor Vista

Driverprobleem lijkt me ook het meest logische. Ik denk echter dat het niet zozeer in de drivers van de videokaart zit, maar in de drivers van het moederbordchipset. Die worden helemaal niet vermeld door de topicstarter.

1 installeer vista
2 installeer drivers moederbord (voor vista)
3 installeer de videokaart

Dat zou de juiste volgorde moeten zijn.

oke mens ik heb het zelf kunnen fixen het lag er aan dat vista me 8800 gewoon niet pakte en ik heb nu een aangepast driver van nivdia gehaad en die doet het gewoon zo problem opgelost.
bedankt voor al jullie help het heb echt geholpen :thumb:

zaak gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan