Waarom dubbel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

polderjongen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2007
Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem: het maakt niet uit welk office programma ik start(b.v. outlook of word), maar als ik enkele aanhalingstekens gebruik krijg ik dit te zien: '' en bij dubbele dit:"" Het stomme is dat in deze editor dit NIET gebeurd! Ik heb al van alles geprobeerd(andere taal, ander toetsenbord etc.) Ik werk dus met een Microsoft Internet Keybord en Windows XP Prof. en MS Office 2003, NL.

En als je na ' een spatie geeft?
Je tikt dus op ' en je ziet niks, wel als je op de spatiebalk klikt.

Kies in configuratie bij de landinstellingen voor Talen, details en kies dan voor Nederlands met toetsenbordinstelling Verenigde Staten Internationaal.
Als je alleen een enkel leesteken nodig hebt moet je na het leesteken op de spatie drukken.
Wil je dat niet kies dan voor toetsenbord Verenigde Staten.

Probleem zou dan opgelost moeten zijn.

Laatst bewerkt:
je haalt outlook en word aan, maar dat zijn bijna dezelfde programma's. kijk een bij autocorrectie in Word. dan zou het m.i. moeten opgelost zijn.

steven

En als je na ' een spatie geeft?
Je tikt dus op ' en je ziet niks, wel als je op de spatiebalk klikt.

bedankt Peter voor de snelle reactie.De oplossing van Jan blijkt te werken, dus dat is eenvoudiger dan deze. Maar evengoed bedankt!:D

Kies in configuratie bij de landinstellingen voor Talen, details en kies dan voor Nederlands met toetsenbordinstelling Verenigde Staten Internationaal.
Als je alleen een enkel leesteken nodig hebt moet je na het leesteken op de spatie drukken.
Wil je dat niet kies dan voor toetsenbord Verenigde Staten.

Probleem zou dan opgelost moeten zijn.

Bedankt Jan voor de snelle reactie. Als ik voor toetsenbord V.S. kies, werkt het inderdaad weer zoals vroeger. Alleen deze editor geeft dan weer andere tekens, en werkt alleen goed bij toetsenbord V.S. Internationaal. Waarom dat is ?? Geen idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan